מחפשים מישהו שיבצע עבורכם ניסור עמודי בטון? הגעתם לכתובת הנכונה! אנו בצוות קל בטון מספקים שירותי ניסור וקידוח בטון, כולל ניסור עמודי בטון, במחירים אטרקטיביים ובאיכות עבודה מקסימלית.

אנשי הצוות שלנו משתמשים בטכנולוגיית היהלום לקבלת תוצאות איכותיות. בין אם מדובר בניסור עמודי בטון בבניין קומות, בניסור עמודי בטון בבית או בניסור עמודי בטון בבניין משרדים – אנחנו בקל בטון מבטיחים להעמיד לרשותכם את הצוות הנכון ביותר למשימה.

 

ניסור עמוד בטון במחיר אטרקטיבי ע"י צוות מקצוענים

✔️ ניסור עמודי בטון מכל סוג – חשוף, עגול, בכל צורה, גודל וגובה

✔️ ניסור עמודי בטון ביהלום במבנים ציבוריים, פרטיים, בנייני דירות ועוד 

✔️ ניסור עמודים וקורות בכל הארץ – עבודה מקצועית והקפדה על בטיחות >>

להצעת מחיר משתלמת חייגו: 055-9705135

 

ניסור עמוד בטון

בתמונה: ניסור עמוד בטון ביהלום

 

מהו ניסור עמודי בטון?

ניסור עמודי בטון הוא סוג של עבודת בנייה ושיפוצים הכוללת הסרה של העמודים התומכים למבנה. עמודי הבטון מצויים כדרך קבע מתחת למבני מגורים, בנייני משרדים, מתקנים לוגיסטיים ומבנים אחרים למיניהם, כאשר מטרתם היא כאמור לספק תמיכה וחיזוק למבנה.

החומר שנבחר ליציקת העמודים הוא כמובן הבטון, שכן מדובר בחומר השני החזק ביותר שקיים. לא פלא שניסור של עמודים מבטון מצריך ידיים מקצועיות ומיומנות.

 

מתי נדרש ניסור עמודי בטון?

כמו בכל תחום בחיינו, גם לעולם השיפוצים והבנייה יש אופנה אשר בימים אלו מכתיבה סגנון של מרחבים פתוחים. לכן, יותר ויותר אנשים מסירים עמודי בטון מבתים בכדי להעניק למקום תחושה או מראית עין פתוחה ואפקט של חלל גדול.

בדומה לשירות ניסור קיר בטון גם ניסור עמודי בטון הוא שירות נדרש לפרוייקטי בנייה ושיפוצים המתקיימים הן בספירה הפרטית והן בספירה העסקית. בין אם מדובר בניסור עמודי בטון בבניין קומות או בניסור עמודי בטון בבית פרטי, זוהי פרוצדורה הכרחית בכל שיפוץ לצורך שיפור חזות סביבת המגורים. במקרים אחרים, מדובר בניסור עמודי בטון בבניין משרדים, במטרה לעצב מחדש את סביבת העבודה.

חשוב לזכור כי ברוב המקרים עמודי בטון לא נבנו מתוך מענה על צורך דקורטיבי, אלא בכדי לחזק את המבנה הקיים. בגלל הפונקציה הבטיחותית החשובה של עמודי הבטון, כל פגיעה בהם עלולה להביא לתוצאות קטסטרופליות והרות אסון. לכן, ניסור עמודי בטון הוא פעולה אותה חייב לבצע בעזרת קבלן ניסור בטון בעל אנשי מקצוע מוסמכים אשר יודעים להעריך את חיזוק המבנה הדרוש אשר יחליף בצורה מושלמת את עמוד הבטון.

בדיוק בנקודה הזו אנחנו נכנסים לתמונה – צוות קל בטון מציע שירותי ניסור עמודי בטון ביהלום בתפוצה ארצית רחבה, במחירים נוחים ובאיכות עבודה חסרת פשרות.

 

איך מנסרים עמודי בטון?

מבין טכנולוגיות לניסור בטון, שיטת היהלום שולטת כיום בכיפה ללא עוררין. כאשר מדברים על ניסור בטון ביהלום, מתכוונים לטכניקה שבה מסור פלדה חשמלי עם להבים משוננים משוקעי יהלומים גרוסים משמש לחיתוך הבטון. השימוש ביהלום מכל החומרים איננו מקרי – היהלום הוא החומר החזק ביותר בטבע, והיחיד שמסוגל לחתוך בטון בצורה יעילה ומדויקת.

✔️ ניסור עמודי בטון ביהלום מאפשר להסיר את העמודים במקסימום ביטחון ומינימום תקלות – דיסק היהלום חודר דרך כל סוג ותצורה של בטון, כולל כמובן עמודי בטון וקורות תומכים מבטון.

מסור היהלום הפך לכה פופולארי בענף הבנייה והשיפוצים, עד כדי כך שכמעט ולא רואים כיום טכנולוגיות ניסור בטון אחרות. בעבר השתמשו בקורנוסים ופטישים גסים לחיתוך עמודי בטון, פעולה שהביאה לתוצאות בלתי מדויקות בלשון המעטה. דיסק היהלום הוא ה-כלי הטכנולוגי המועדף לביצוע עבודות מורכבות ורגישות כמו ניסור עמודי בטון.

 

איך מתבצע ניסור עמוד בטון ביהלום?

ניסור עמודים מבטון מבוצע על ידי מסור דיסק עשוי פלדה ובעל שכבת יהלום העשויה מיהלומים אשר נכתשו. שכבת היהלום מחזקת את להב הדיסק ומאפשרת לבעל המקצוע לבצע חיתוך אחיד ויציב בבסיס העמוד ובחלקו העליון.

לאחר הניסור ניתן להסיר את העמוד, ללא חשש, כיחידה אחת, כל זאת בתנאי שהמבנה חוזק כראוי על ידי איש המקצוע המתאים. אם אתם מעוניינים בדרך יעילה, נקייה ומהירה לצורך שיפוץ מסוג זה, בצעו ניסור עמודי בטון.

 

כמה עולה עבודת ניסור עמודי בטון?

מחיר ניסור עמודי בטון מומלץ משתנה בהתאם לעבודה הספציפית. עלויות לניסור עמודי בטון נקבעות לפי מטר, כאשר פינוי הבטון מתומחר בנפרד. לכן טווח מחירים לניסור עמודי בטון הוא רחב יחסית.

✔️ לצפייה במחירון ניסור בטון יש ללחוץ כאן.

 

למה אנחנו?

מחפשים צוות מקצועי לביצוע ניסור עמודי בטון? אל תתפשרו על איכות השירות, או במילים אחרות, אל תתפשרו על פחות מקל-בטון.

אנשי הצוות האחראים, המיומנים והמקצועיים שלנו מבצעים עבודות ניסור וקידוח בטון איכותיות במחירים נוחים ותוך הקפדה על נהלי העבודה והביטחון המחמירים ביותר.