לעיתים קרובות במהלך תהליך הבנייה או השיפוץ, עולה הצורך בפתיחת מרפסת שירות בבית או בדירה. מרפסת שירות מאפשרת להוסיף מרחב מוסתר המשמש לאחסון או לכביסה, מבלי לפגוע בחזות האסתטית של הבית או הדירה. צוות קל בטון מספק שירותי ניסור מרפסת שירות בדירה במרכז, בצפון ובדרום הארץ במחירים משתלמים ובאיכות עבודה ללא פשרות.

 

ניסור וקידוח בקיר חיצוני לפתיחת מרפסת (במחירים הוגנים)!

✔️ מעוניינים לפתוח יציאה למרפסת שירות מתוך הבית? זה הזמן לברר על שירותי ניסור וקידוח בטון

✔️ ניסור בטון ביהלום – פתיחת מרפסת באמצעות טכנולוגית היהלום

✔️ שירותי ניסור מרפסת או מרפסת שירות בפריסה ארצית מלאה – אנשי מקצוע מנוסים

לניסור מרפסת שירות במחיר הזול בישראל, התקשרו: 055-9705135

 

ניסור בטון בכל הארץ

 

איך מתבצע בפועל תהליך ניסור מרפסת ומה הוא כולל?

ניסור פתח למרפסת שירות ביהלום מתבצע כאמור באמצעות מסור היהלום. גם במקרים כמו ניסור בטון לצורך פתיחת חלון או קידוח בטון לטובת עליית גג לרוב ייעשה שימוש במסור זה. מדובר בכלי חזק ועמיד במיוחד, שמאפשר לחתוך במהירות ובצורה חלקה דרך כל סוגי הבטון, כולל בקורות הבטון העבות ביותר. במהלך העבודה, מנסרים את קורות הבטון על מנת ליצור, להגדיל או לבטל את מרפסת השירות.

בעת הניסור, מזרימים מים בלחץ גבוה על מנת להחליק את אזור הניסור ולאפשר רמת גימור מקסימלית. תופעת לוואי מהשימוש במים זורמים היא הפחתת הפסולת, הלכלוך והאבק הנוצרים בשל חיתוך הבטון. ניסור מרפסת שירות צריך להיעשות באופן זהיר, מהיר ומבוקר ככל הניתן, על מנת למנוע נזקים וסיכונים למבנה.

 

למה מתכוונים כשאומרים ניסור למרפסת שירות?

מרפסת שירות היא הכינוי שניתן למרפסת שנמצאת בתוך חלל הבית וסגורה באמצעות תריסים, אשר משמשת בדרך כלל כמקום אחסון או כמסתור כביסה.

קיימים ארבע מצבים עיקריים בהם נדרש ניסור מרפסת שירות:

#1 כשמעוניינים לשנות את גודל המרפסת

#2 כמבצעים עיצוב מחדש את פנים הנכס, כולל חלוקה מחדש

#3 כשקיים חשש לקריסה של המרפסת

#4 כשרוצים להוסיף או לבטל מרפסת שירות

בכל מקרה, ניסור מרפסת שירות דורש מומחיות של אנשי מקצוע מנוסים, שכן פעולה אחת לא נכונה עלולה לגרום נזק בלתי הפיך למבנה. צוות קל-בטון מתמחה בניסור מרפסות שירות בכל רחבי הארץ, ניסור מרפסת שירות בדרום, במרכז, בשרון ובצפון. אנו מתחייבים למחירים הוגנים ושירות אדיב, כמו גם לעבודה יעילה במקצועיות מקסימלית.

 

ניסור של מרפסת שירות מהי השיטה המומלצת?

באופן כללי יש מספר שיטות לניסור קיר בטון, ובפרט ניסור מרפסות שירות, כאשר השיטה המובילה והנפוצה ביותר כיום היא ניסור יהלום. אך מהו ניסור בטון ביהלום? ובכן, מדובר בשיטה בה מתבצע שימוש במסור בטון מיוחד המצופה ביהלומים ומונע באמצעות חשמל. המסור יכול להגיע בצורת דיסק יהלום או כבל יהלום. כך, באמצעות השילוב המיוחד בין המתכת המשוננת ליהלומים שמסביבה הניסור מתבצע בקלות רבה.

 

כמה עולה לנסר מרפסת ואיך למצוא מקצוען לניסור בזול?

מחיר ניסור מרפסת שירות ישתנה לרוב לפי הצרכים והרצונות הספציפיים של הלקוח. פרט לשירות מקצועי ומסור, אנו בקל בטון מתחייבים למחירים הוגנים וזולים, כאלה שגורמים ללקוחותינו להמליץ עלינו למכרים ולחברים שלהם לאחר סיום העבודה. מחיר ניסור בטון למטר ברוב החברות בישראל עומד על כמה מאות שקלים. הצעת מחיר סופית ניתנת בהתאם לעלות עבודה הכוללת.

 

לפניכם טבלה המציגה טווחי מחירים מומלצים של פתיחת חלון בקירות מסוגים שונים:

ניסור בטון מחיר לפי סוג העבודה (לא כולל החלון)מחיר חיתוך בטון מומלץ (מחיר למטר)
ניסור מרפסת בטון מחיר למטרהחל מ-150 ₪
כמה עולה ניסור יהלום במרפסתהחל מ-190 ₪
מחיר ניסור מרפסת שירותהחל מ-190 ₪
קידוח במקדח יהלום (קידוח בודד)
*הנחה תינתן בהתאם לכמות הקידוחים
החל מ-450 ₪

* המחירים הנקובים כאן הם מחירים מומלצים בלבד ואינם מחייבים

 

ניסור מרפסת בטון – למה לבחור בקל בטון?

אנו בקל בטון מציעים ניסור מרפסות שירות במחירים הוגנים שלא ישברו לכם את הכיס, וכל זאת מבלי להתפשר על איכות העבודה. עבודות בטון רגישות כמו ניסור מרפסת בטון צריכות להתבצע על ידי אנשי מקצוע מוסמכים בלבד, אשר בקיאים ברזי המקצוע, מודעים לנהלי הבטיחות ומיומנים בשימוש במסור יהלום. אנו מעמידים לרשותכם צוות מקצועי ומנוסה בניסור וחיתוך בטון ביהלום.

אז אם אתם זקוקים לניסור מרפסת שירות בדירה במרכז, בצפון או בדרום – אל תהססו לפנות אלינו בשיחת טלפון ישירה או צרו קשר דרך האתר לקבלת ייעוץ. אנשי המקצוע שלנו מעניקים שירותי ניסור בטון בפריסה רחבה לכל רחבי הארץ.