זקוקים לניסור מדרגות בטון? לצוות קל-בטון ניסיון רב שנים בניסור מדרגות בטון. אנשי המקצוע המיומנים שלנו מחזיקים בשנים של ניסיון בניסור וקידוח בטון, בין היתר גם לניסור חדר מדרגות.

הצוות שלנו מנסר את כל סוגי המדרגות, החל ממדרגות בבית פרטי, דרך ניסור חדרי מדרגות בבניין משותף, ועד לעבודות ניסור מדרגות במבני משרדים. אם אתם זקוקים לגורם מקצועי שינסר עבורכם גרם מדרגות מבטון, צוות קל בטון הוא הכתובת!

 

ניסור מדרגות בכל חלקי הארץ במחירים חסרי תקדים! 

✔️ ניסור מדרגות בטון במחירים אטרקטיביים, אנשי מקצוע מנוסים, פריסה ארצית!

✔️ אפשרות לחיתוך בטון על פי דרישות ספציפיות של הלקוח

✔️ צריכים לנסר מדרגות בבית או במשרד? אנו בקל-בטון יכולים לסייע >>

ליצירת קשר מהירה – 055-9705135

 

ניסור מדרגות בטון

ניסור מדרגות בפריסה ארצית – קל בטון

 

מתי צריך לבצע ניסור מדרגות בטון?

ניסור מדרגות בטון ביהלום הוא שירות שנדרש בשני מקרים עיקריים. ראשית, השירות נדרש במצבים שבהם יש צורך לניסור מדרגות קיימות לצורך הנדסי-תכנוני. כמו למשל, שיפוץ ושינוי מבנה של חדר מדרגות, או ליצירת מדרגות בטון לצורך קישור בין שתי קומות חדשות בבניין.

שנית, מדובר בעבודה נפוצה במקרים שבהם ניסור המדרגות מיועד לצורך עיצובי-אדריכלי, כמו לדוגמא לחיתוך וליטוש מדרגות בטון להחלקתם לכדי צורה אסתטית וחסרת בליטות. ניתן גם לבצע ניסור מדרגות בטון בחוץ, למשל בדרך הגישה למוסד ציבורי או לבית פרטי. מדרגות בטון מעוצבות יכולות לשמש ככניסה אלגנטית לבית הפרטי או לקליניקה.

✔️ ניסור חדר מדרגות יכול להיות רלוונטי למבנים ובניינים הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי. בין אם מדובר הניסור גרם מדרגות בטון בבניין מגורים או משרדים, ובין אם מדובר בניסור מדרגות בטון בבית פרטי – תמיד חשוב להקפיד שנותן השירות יהיה גורם מקצועי עם ניסיון רלוונטי בתחום.

 

במה כרוך ניסור מדרגות בטון?

הצוות שלנו יגיע אליכם, יפנה את האזור, יפרוס את הציוד, יבצע את הבדיקות והמדידות הנדרשות טרם ניסור מדרגות בטון, יסמן את האזור ויחל במלאכת ניסור גרם המדרגות. בסיום העבודה נפנה את השאריות שנותרו וננקה את הלכלוך והפסולת במקום. אנשי הצוות שלנו עובדים על פי תכנית עבודה סגורה ומוגדרת מראש, תוך הקפדה על נהלי הבטיחות והביטחון המחמירים ביותר.

יש לציין כי פרט למדרגות, אנו מציעים את שירותינו למגוון רחב של עבודות בטון נוספות, החל מניסור קירות בטון סטנדרטי דרך עבודות קידוח בטוןפתיחת פתחים וחלונות ועוד רבים נוספים.

 

איך מתבצע ניסור מדרגות בטון?

תהליך הניסור עצמו מתבצע באמצעות מכונות לניסור בטון בשיטת היהלום המתקדמת. מסור היהלום מורכב מדיסק פלדה משוננת. על להבי המסור מוטבעת תערובת רסיסי יהלומים כתושים. כחומר החזק ביותר בטבע, היהלום מקנה למסור את היכולת הייחודית לחדור דרך קורות בטון בכל עובי, סוג וצורה. דיסק היהלום מופעל על ידי מנוע חשמלי רב-עוצמה, שמניע אותו בתנועות סיבוביות מהירות המאפשרות רמת דיוק מקסימלית בעת ניסור מדרגות הבטון.

בעת הניסור, נעזרים בזרם מים חזק המופעל בלחץ גבוה, במטרה להחליק את אזור הניסור לקבלת רמת גימור מיטבית. כתופעת לוואי, זרם המים גם מסייע למזעור הפסולת והלכלוך המתקבלים מניסור מדרגות בטון ביהלום.

 

ניסור מדרגות בטון – מחירים מומלצים ומידע נוסף

עכשיו שהבנו מהו ניסור מדרגות בטון ביהלום, כיצד הוא מתבצע ולאילו צרכים, השאלה הבאה היא כמה עולה ניסור מדרגות בטון?

רבים חושבים שניסור מדרגות ביהלום הוא שירות יקר שרק מעטים יכולים להרשות לעצמם. אך למעשה, המציאות רחוקה מכך שנות אור. אצלנו בקל בטון תוכלו לקבל שירות איכותי במחיר שווה לכל כיס.

אז מהי עלות ניסור גרם מדרגות? מחיר ניסור מדרגות בטון משתנה בהתאם לאופי והיקף העבודה. להלן טבלה המפרטת את עלויות עבודת ניסור מדרגות בטון:

 

* המחירים הרשומים בדף זה הם מחירים מומלצים בלבד ואינם מחייבים

סוג העבודהניסור מדרגות - מחיר מומלץ
מחיר ניסור מדרגות בטון (למטר)החל מ-199 ₪
עלות ניסור גרם מדרגותהחל מ-399 ₪
ניסור חדר מדרגותהחל מ-699 ₪

 

למה לבחור בצוות קל בטון לניסור מדרגות ביהלום?

אנשי הצוות המקצועיים שלנו מיומנים בניסור מדרגות ביהלום בשלל צורות ולמגוון רחב של צרכים עיצוביים והנדסיים. אנו מקפידים על מחירים נוחים ושירות מקצועי, וזוהי גם הסיבה לכך שחלק גדול מהלקוחות החדשים שלנו מגיעים מהמלצות של לקוחות קיימים שהיו מרוצים מהשירות שסופק להם. השירותים שלנו ניתנים בפריסה ארצית מלאה ומגיעים לכל חלקי הארץ.

מעוניינים שצוות מנוסה יגיע לבצע ניסור מדרגות? צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר.