ניסור דלת בטון, כפי שהשם מרמז, הינה פעולה המיועדת ליצירת פתח או הרחבת פתח קיים בקיר בטון לצורך התקנת דלת. ניסור בטון לדלת היא עבודה שכיחה למדי בתחום הבנייה והשיפוצים, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי.

פתיחת פתח לדלת בקיר בטון תעשה ברוב רובם של המקרים על ידי מסור מצופה יהלום, החומר היחיד שחזק יותר מבטון ולכן מאפשר חיתוך מדויק שלו.

אנו בקל-בטון מציעים שירותי ניסור בטון לדלת כניסה קדמית, אחורית או צדדית בטכניקת היהלום במקצוענות בלתי מתפשרת ובמחירים נוחים.

 

ניסור דלת בטון ופתיחת פתח לדלת בפריסה ארצית!

✔️ ניסור דלתות בטון, קיצור דלתות ממ"ד, הרחבה, פתיחת פתח לדלת בקיר ועוד

✔️ צוות המורכב ממנסרים בעלי ניסיון רב שנים, יחס אישי ואדיב ומחירים נוחים

✔️ אנו מנסרים לדלת בשיטות מתקדמות ע"י ניסור וקידוח יהלום עם אחריות

✔️ ניסור פתח לדלת במחיר מיוחד – החל מ-1,450 ₪ >>

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר! לפרטים055-9705135

 

ניסור פתח לדלת

 

 

מתי צריך לנסר דלת בטון?

עובדה לא מפתיעה היא שבכל מבנה שניתן להעלות על הדעת קיים פתח לדלת אחת לפחות. לעיתים קרובות, במהלך שיפוץ מבנה קיים או הקמת מבנה חדש, עולה הצורך ליצור פתח בקיר בטון לצורך התקנת דלת, או לחילופין להרחיב פתח קיים על מנת להתקין דלת גדולה יותר. ניסור קיר בטון לטובת דלת היא עבודה שכיחה ביותר בענף הבנייה והשיפוצים, הנדרשת במצבים בהם חל שינוי בתוכניות הבנייה ובמיקום דלתות הבית או הבניין.

לעיתים, הגדלת פתח הדלת נדרשת לצורך שיפור מראה הכניסה למבנה או לחדר, למשל על ידי הכנסת אור טבעי רב יותר והפיכת החלל למואר ונעים יותר. ניסור בטון לדלת יכול להיעשות בכל סוגי הקירות, כולל קירות ממ"ד עבים וחזקים במיוחד המכילים ברזל ופלדה ("בטון מזוין"). בעבר הלא רחוק, שיפוץ פשוט יחסית לפתיחת דלת חדשה בקיר בטון היה מצריך מכם לא מעט כאב ראש ובלאגן.

פריצת פתח לדלת בקיר הצריכה שבירה של חור מופשט בקיר באמצעות קורנס או קונגו, איסוף רסיסי הבטון שהושלכו לכל עבר בשל ריסוק הקיר, לאחר מכן היה צורך בשיוף החור והשלמת בטון בכדי לקבל את המידות הנדרשות להתקנת הדלת ורק לבסוף יכולתם להתקין את המשקוף ואת הדלת הנכספת. לאחר מכן, הייתם צריך להשקיע גם לא מעט זמן בניקיון האזור.

ובכן, האדם השתכלל לא מעט מאז והיום ניתן לחסוך הרבה זמן יקר, רעש ולכלוך בביצוע של ניסור לדלת בטון.

 

 

איך מנסרים דלת בטון?

בעבר הלא רחוק, פריצת פתח לדלת בקיר בטון הייתה כרוכה במידה בלתי מבוטלת של סיכונים וכאבי ראש, שכן היה נהוג להשתמש בכוח הזרוע באמצעות קורנוס או קונגו לריסוק גס של הקיר. התוצאה הייתה פתח בלתי אחיד הדורש עבודת שיוף והשלמות בטון, כמו גם בלאגן ולכלוך רב בשל חתיכות הבטון ורסיסי האבק שמתעופפים לכל עבר בתהליך שבירת הקיר.

לעיתים התהליך אף היה מביא לנזקים נלווים לקונסטרוקציות, קירות וקורות סמוכים, ואפילו לתשתיות רגישות באזור הפתח החדש, מה שהיה מצריך עלויות תיקון והשקעת זמן ומאמץ נוסף. כיום, טכנולוגיית היהלום מאפשרת לבצע ניסור בטון לדלת ללא אבק ולכלוך מיותר ותוך קבלת פתח מדויק בקיר ברמת גימור גבוהה וללא צורך בתיקונים, השלמות ונקיונות מיותרים.

ניסור דלת בטון ביהלום נעשה על ידי שימוש במסור ממונע שמורכב מלהבי פלדה משוננים המצופים אבקת יהלומים. ציפוי היהלום והתנועות הסיבוביות המהירות של המסור החשמלי מאפשרים לחתוך בטון בקווים ישרים ונקיים לקבלת תוצאה מהוקצעת ומדויקת. נוסף על איכות הגימור המיטבית ורמת הדיוק המירבית, מסור היהלום גם ממזער את הלכלוך, הבלאגן והרעש שנוצר משבירת הקיר, שכן השימוש בזרם מים במקביל לניסור מפחית את האבק המתקבל מהתהליך.

כמו כן, בעוד שבשיטות המסורתיות פתיחת דלת בטון הייתה תהליך ארוך ומסורבל שיכול לקחת מספר ימים עד שבועות, ניסור דלת בטון ביהלום אורכת לרוב מספר שעות בודדות בלבד. כל מה שנותר הוא להתקין את המשקוף והדלת עצמה.

 

ניסור לדלת עם קל בטון

ניסור לדלת עם קל בטון

 

כיצד מומלץ לבצע את הניסור לטובת דלת בטון?

ניסור דלת בטון או הרחבת דלת יתצבע לאחר חשיבה מעמיקה ובדיקה מקיפה של דרישות העבודה הספציפית. יש לבצע מדידות של הדלת שצריך להתקין על מנת להתאים את מידות הפתח הנדרש בקיר הבטון.

יש לקחת בחשבון שיקולים נוספים כמו סוג הבטון והעובי שלו על מנת להבטיח התאמה מיטבית של כלי העבודה. כך למשל – ישנם מסורי יהלום קטנים או גדולים, נייחים או ניידים, ואף מסור יהלום בצורת כבל.

לאחר שמחליטים על תכנית הפעולה המתאימה, מתחילים לנסר את הבטון עם מסור היהלום תוך הפעלת זרם מים בעוצמה חזקה להחלקת הקיר המנוסר וצמצום כמות האבק והלכלוך הנפלטת מהניסור. התוצאה היא פתח סימטרי, מהוקצע ונקי שמוכן לשלב הבא – התקנת הדלת.

חשוב להדגיש כי ניסור דלת מבטון היא פעולה מורכבת הדורשת ידע וניסיון מקדים כמו גם מיומנות בכלי העבודה המתאימים. לכן, כאשר מתעורר צורך ביצירת או הרחבת פתח לדלת בקיר בטון, יש לפנות לגורמי מקצוע אמינים. נסיונות חובבניים ליצירת פתח לדלת בטון עשויה להביא לתוצאות הרות אסון, כולל נזקים לקירות סמוכים ופגיעה בלתי הפיכה בתשתיות כמו חשמל, מים וניקוז במהלך הניסור.

 

כמה עולה ניסור דלת בטון?

תמחור עבודות ניסור בטון ליצירת פתח לדלת משתנה ואינו קבוע. באופן כללי, טווח מחירי ניסור בטון לדלת מתחיל מ-1450 ש"ח ויכול להגיע עד ל-3000 ש"ח.

מחיר פתיחת פתח בקיר בטון ליצירת דלת ייקבע, בין היתר, בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • סוג ועובי קיר הבטון אותו צריך לנסר (וכן האם מדובר בבטון מזוין)
  • גודל הדלת שרוצים להתקין, כלומר גודל הפתח הנדרש בקיר הבטון
  • הזמן, האמצעים והכלים נדרשים לביצוע העבודה
  • רמת מורכבות העבודה, למשל: מהו מיקום העבודה? האם קיימת גישה נוחה לאזור הניסור? האם אזור הניסור מצוי בסמוך לתשתיות רגישות?

באשר לעלות של שיפוץ מסוג זה, דעו כי תמחור העבודה משתנה ואינו קבוע בכל הנוגע לניסור עבור דלת בטון. מחיר העבודה תלוי בעובי הקיר אותו צריך לנסר, גודל הדלת אותה רוצים להתקין, מיקום העבודה, טיב התשתיות ועוד מספר גורמים אשר משתקללים לכדי המחיר הסופי. טווח מחירים מומלץ בביצוע עבודת ניסור דלתות בטון נע בין 1,500 ₪ ל-3,000 ₪, כך שניסור לדלת בטון בזול הוא בהחלט אפשרי.

חשוב לציין כי שיטה זו נחשבת לשיטה היעילה, הנקייה והמהירה ביותר לצורך פריצה של דלת חדשה בקיר בטון מבין כל השיטות הקיימות. המחיר הסופי של ניסור דלת בטון ביהלום ייקבע בשקלול הגורמים הללו.

✔️למחירון קל בטון המלא יש ללחוץ כאן!

 

פתיחת פתח לדלת

פתיחת פתח לדלת – ניסור בטון לדלת

 

מדוע לבחור בקל בטון לעבודת ניסור דלת בטון?

אנו בקל-בטון מתמחים בביצוע מגוון רחב של עבודות ניסור וקידוח בטון, ביניהן גם פריצת פתח לדלת בקירות בטון בכל עובי וסוג, כולל בטון מזוין וקירות ממ"ד.

אנשי הצוות שלנו חרטו על דגלם מיומנות, מקצועניות ואיכות לפני הכל, וכל אחד מהם מחזיק במוניטין מוכח וניסיון רב בעבודות קידוח וניסור בטון.

שירותי הבטון שאנו מציעים כוללים שימוש בכלים מתקדמים מהשורה הראשונה לקבלת תוצאות מיטביות ותוך הקפדה על איכות, יעילות ובטיחות מקסימלית באתר העבודה.

אנו מאמינים במתן שירות מקצועי, יעיל ומהיר ובמחירים הוגנים ושווים לכל כיס.

 

פתיחת פתח לדלת – סרטון הדגמה: