רוצים לבצע ניסור גג בטון בבית? מחפשים ניסור תקרת בטון לבניין? אנו שמחים להציע שירותי ניסור ועבודות בטון מקצועיים מזה למעלה מעשרים שנה

ניסור גג מבטון או ניסור תקרה מבטון הן פעולות המיועדות להגדלת, הרחבת והגבהת חללים קיימים, וכן ליצירת פתחים בגג לצרכים שונים.

הרוב המכריע של המבנים בישראל עשויים מבטון – אחד החומרים החזקים והעמידים ביותר שקיימים. לכן ניסור גג בטון או ניסור תקרת בטון מצריך שימוש באמצעים מיוחדים, כאשר לרוב מדובר בטכנולוגיית יהלום.

אנו בקל בטון מציעים מגוון שירותי ניסור גג ביהלום. בין אם מדובר בשיפוץ לצרכים תעשייתיים ובין אם מדובר בשיפוץ לצרכים פרטיים, לצורך ביצוע ניסור תקרות בטון חשוב לבחור בחברה מקצועית אשר מתמחה בתחום זה.

ניסור גגות בטון הוא לא עניין של מה בכך והוא מחייב ידע ותכנון מקדים לצד שימוש בכלים מקצועיים בידיים מיומנות.

 

ניסור תקרת בטון במחיר הזול בישראל! מנסרים גגות בכל הארץ

✔️ אנחנו מנסרים גגות ותקרות מבטון בכל רחבי הארץ במחירים נוחים

✔️ שירות אדיב ע"י צוות מקצועי המקפיד על עבודה בטיחותית וניקיון

✔️ צריכים לנסר גג או תקרה ורוצים שהדבר יתבצע ע"י צוות מקצועי ומיומן?

✔️ אנו מתמחים בניסור פתחים בגגות ותקרות, גם בפרויקטים מאתגרים. נסו אותנו

לפרטים חייגו: 055-9705135

 

ניסור גג בטון

ניסור גגות בטון בפריסה ארצית

 

 

ניסור גג בטון – איך מנסרים גג או תקרה?

לפני שמנסרים גג מבטון, יש להקפיד על כמה בדיקות ופעולות מקדימות שמטרתן למזער את הסיכון לנזקים בלתי הפיכים למבנה, ולהבטיח עבודת ניסור איכותית ומדויקת.

יש לתכנן היטב את שיטת הפעולה ואופן הניסור. בשלב התכנון תתבצע בדיקה מקיפה של עובי וסוג הבטון וכן חישוב של גודל הדיסק הדרוש לקבלת ניסור מוצלח, אחיד ובטיחותי ככל הניתן.

לפני תחילת הניסור ועל מנת לוודא שלא ייגרם למבנה נזק בלתי הפיך ישנם מספר פרטים אשר חייבים  להקפיד עליהם. רק כך תוצאות העבודה תהינה איכותיות וברמה גבוהה.

ניסור גגות בטון מבוצע באמצעות שימוש במסור דיסק בעל להב פלדה מצופה ברסיסי יהלום. ציפוי היהלום הופך את הלהב לעמידה בפני עבודה מורכבת כמו ניסור תקרה ומאפשר לה לבצע את החיתוך בקווים אחידים ונקיים אשר יספקו תוצאות ברמת גימור גבוהה.

בשלב הראשון יש לתכנן את שיטת הפעולה ואופן ניסור התקרה, שלב התכנון כולל גם חישוב של גודל הדיסק בו צריך להשתמש בכדי לאפשר לפועלים לנסר את התקרה באופן אחיד ובטיחותי ככל הניתן.

בשלב הבא יש לספק לתקרה תמיכה מספקת אשר תמנע קריסה, חלילה, של התקרה לתוך המבנה ותספק לפועלים ולכם שקט נפשי היות וכך יוכלו לתכנן את גודל שטחי הניסור ואופן פינוי שברי הבטון. כמו כן, יש לחשב את משקל התקרה על מנת שתתאפשר הערכה מדויקת ככל הניתן של שיטת הפינוי בה צריך לנקוט וסוג המנוף שיש להביא לאתר. פעולה זו מאפשרת לגורמים המקצועיים להמשיך ולתכנן את גודל שטח הניסור הרצוי.

כמו כן, הצוות המקצועי יחשב את משקל התקרה על מנת להעריך במדויק ככל הניתן את אופן פינוי שברי הבטון שיתקבלו לאחר הניסור ואת סוגי האמצעים שיש להביא לאתר (כמו למשל מנופים ופיגומים). ברוב המוחלט של המקרים, ניסור תקרה או גג בטון יתבצע מלמעלה.

זכרו כי ניסור גג בטון בזול עלול לעלות ביוקר בהמשך וכי מקצועיות החברה חשובה לא פחות, וכנראה אף יותר, מאשר תג המחיר המוצמד לעבודה.

כן, אם אתם תוהים כמה עולה ניסור גג בטון, דעו שאין תשובה אחידה לשאלה זו והיא תלויה בסוג העבודה אותה אתם דורשים ותיקבע לאחר שקלול של כלל מרכיבי העבודה הדרושים וסוג הכלים בהם צריך להשתמש במקרה שלכם לצורך ניסור תקרת בטון.

 

מתי צריך לנסר גג בטון?

ניסור גג בטון היא אחת העבודות נפוצה ביותר בתהליכי שיפוצים של מבנה קיים או הקמה של מבנה חדש, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי.

השימושים של ניסור תקרה ביהלום מגוונים וכוללים בין היתר: הגבהת חללים פנימיים במבנה בעל שתי קומות ויותר, הגבהת גג בבית פרטי או מבנה צמוד קרקע אחר ופתיחת פתח לעליית גג או לחלופין איטום הפתח.

ניסור וקידוח תקרת בטון נדרש גם במצבים בהם מעוניינים להוסיף מעלית פנימית למבנה קיים, או כאשר רוצים ליצור פתח לחדר מדרגות בבניין רב-קומות. לעיתים יש צורך בניסור גג לבניין קומות או ניסור גג לבית על מנת ליצור פתחים להתקנת תשתיות וליצירת תעלות חשמל, מיזוג אוויר, ניקוז ועוד.

ניסור תקרת בטון משמש גם לאיחוד שתי קומות בבניין על ידי "העלמת" התקרה המפרידה ביניהם, למשל לצורך הרחבת חלל האחסון במתקנים לוגיסטיים.

בנוסף, מאחר וגג הבטון מספק עיגון למבנה כולו, ניסור גג בטון יהיה לעיתים הפעולה הראשונה שתתבצע בהריסת מבנה.

 

ניסור גג בטון

ניסור תקרה מבטון

 

מהו ניסור תקרה ביהלום?

ניסור תקרות מצריך שימוש בטכנולוגיות לניסור בטון. לרוב מדובר במסורי דיסק מפלדה משוננת המחוברים למנוע חשמלי עוצמתי, ועליהם מוטבעים שביבי יהלומים ("מסורי יהלום").

ציפוי היהלום, החומר היחיד שחזק ועמיד יותר מבטון, מאפשר ללהבי המסור לחדור דרך תקרות או גגות בטון בקלות, במהירות וביעילות, תוך יצירת קווים אחידים ונקיים ברמת גימור גבוהה.

טכנולוגיית היהלום הומצאה במיוחד למצבים בהם צריך לחתוך, לקדוח או לנסר קונסטרוקציות בטון מסוגים שונים, כולל בטון עבה במיוחד או בטון מזוין (המחוזק בברזל ובפלדה) המאפיין תקרות וגגות.

 

כמה עולה ניסור תקרת בטון או ניסור גג בטון?

מחיר ניסור תקרה או גג מבטון נקבע בהתאם לסוג הניסור הדרוש, היקף העבודה והמאפיינים הספציפיים של האתר. הפרמטרים שישפיעו על המחיר הינם:

✔️ קלות הגישה לאזור הניסור

✔️ מורכבות ורגישות העבודה

✔️ עובי וסוג הבטון

✔️ כלי העבודה וסוג המסור הנדרשים (למשל: מסור קטן ונייד או מסור גדול ונייח, כבל יהלום וכדומה)

✔️ שיטת הפינוי והאמצעים הנדרשים (פיגומים, מנופים וכדומה)

ככלל, מחיר העבודה יעלה ככל שרמת המורכבות שלה גבוהה יותר, למשל כאשר הגישה לאתר הניסור מאתגרת וכשמדובר בבטון עבה במיוחד ו/או בטון מזוין בפלדה וברזל.

לכן כל עבודת ניסור תקרה או גג בטון תתומחר באופן שונה ולא ניתן לנקוב במחיר אחיד לכל סוגי העבודות.

בנוסף למחירון הרשמי שלנו, להלן טווח המחירים המקובלים לניסור תקרת בטון לפי סוג העבודה:

 

ניסור תקרת בטון / גג בטוןמחיר מומלץ (ש"ח)
מחיר ניסור תקרת בטון ביהלום (למטר)החל מ-190 ₪
עלות ניסור גג בטון (עד 10 מטר)החל מ-190 ₪ למטר
חיתוך תקרת בטון (מחיר למטר)החל מ-150 ₪
פתיחת פתח לעליית גגהחל מ-190 ₪ למטר
פתיחת גג רעפים למרפסתהחל מ-190 ₪ למטר

* המחירים הרשומים בדף זה הם מחירים מומלצים בלבד ואינם מחייבים

 

צפו בצוות שלנו מנסר גג

 

מחיר העבודה אמנם אינו קבוע מראש, אך לרוב יעלה בין כמה מאות שקלים, שוב תלוי בסוג העבודה ובמורכבותה.

בשל הרגישות הרבה בביצוע שיפוץ כמתואר לעיל, זהו אך בסיסי שתוודאו כי הקבלן אותו אתם מעוניינים לשכור יספר לכם תכנית עבודה מפורטת וכי יש בידיו הכלים, הידע ואנשי המקצוע המתאימים לצורך ביצוע עבודה מורכבת ורגישה זו.

 

מי מבצע ניסור גג או ניסור תקרה מבטון?

ניסור גגות בטון איננו עניין של מה בכך. מדובר בפעולה המחייבת ידע רלוונטי ותכנון מקדים לצד שימוש בכלים מקצועיים בידיים מיומנות. בין אם מדובר בשיפוץ לצרכים תעשייתיים ובין אם מדובר בשיפוץ של מבנה מגורים פרטי, ניסור גג או תקרה מבטון חייב להתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים הבקיאים בנהלים הבטיחות והעבודה.

כאמור, עבודה מסוג זה מחייבת מקצועיות ומיומנות ברמה גבוהה ולו רק בשל השלבים התכנוניים והקפדניים הקודמים לביצוע ניסור גג בטון. מחיר עבודות בטון מסוג זה הוא אינדיבידואלי לפי כל סוג עבודה, לכן גם כל עבודה תתומחר באופן שונה.

 

ניסור גג תקרה

 

למה לנסר גגות ותקרות דווקא איתנו?

אנו בקל-בטון מתמחים בביצוע ניסור גגות בטון וניסור תקרות עשויות בטון, ומבצעים מגוון רחב של עבודות ברמות מורכבות משתנות תוך הקפדה תמידית על רמת גימור גבוהה, איכות בלתי מתפשרת ובטיחות מירבית באתר העבודה.

הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע איכותיים ועתירי ניסיון בעבודות ניסור גגות ותקרות בטון.

אנו מאמינים כי האינטרס של הלקוח הוא האינטרס של החברה, לכן אנו דואגים לבצע את עבודות הבטון במהירות, ביעילות ובמחירים נוחים.