שירותי ניסור וקידוח בטון באזור ראשון לציון עם צוותים מובילים, עבודה מדויקת והקפדה על בטיחות.

מחפשים חברת ניסור בטון בראשון לציון? קל-בטון היא בדיוק מה שאתם צריכים – אנו חברה מקצועית אשר מתמחה בעבודות ניסור בטון מכל הסוגים בראשון לציון והסביבה. מבין השירותים המוצעים על ידינו תוכלו למצוא בין היתר ניסור בטון לפריצת פתח לחלון, ניסור בטון לפתיחת דלת, ניסור צינורות ותעלות תשתית ועוד.

כמו כן אנו שמחים להציע גם שירותי עבודות בטון – יציקות בטון ובניית קירות בפריסה ארצית מלאה. אנשי הצוות שלנו ישמחו להגיע לכל בית, שכונה ורחוב ברחבי העיר על מנת לבצע את כל סוגי העבודות בבטון.

 

ניסור וקידוח בטון בראשון לציון במחיר חסר תקדים!

✔️ צריכים לנסר בטון בראשל"צ והסביבה? הגעתם למקום הנכון – ניסור וקידוח בטון בראשון בזול

✔️ מעוניינים לנסר גג/תקרה או לפתוח פתח לחלון? עבודות ניסור בטון בראשל"צ בסטנדרטים הכי גבוהים שיש

✔️ ניסור מסתור כביסה או פתח לחלון, בניית מדרגות בטון, ניסור ביהלום בראשל"צ והסביבה

✔️ פעילות בכל שכונות העיר: רמב"ם, הרקפות, אברמוביץ', השומר, כצנלסון,

רמז, אזור התעשייה, נווה ים, הראשונים, חלום ראשון,

מזרח העיר, נחלת יהודה, קרית ראשון, רביבים ושכונות נוספות.

למידע התקשרו לטלפון: 

055-9705135

 

 

צפו בצוות מנסר בטון באזור ראשון לציון

 

איך מתבצע ניסור בטון בראשון לציון והסביבה?

ככלל, עבודות ניסור קירות בטון מתבצעות בטכנולוגיית היהלום החדשנית והמתקדמת, הכוללת שימוש במסור פלדה חשמלי בעל להבים מצופי יהלום כתוש. רסיסי היהלום מקנים למסור עמידות, קשיחות ויכולת לחדור בצורה חלקה ונקייה דרך קונסטרוקציות בטון, לרבות קירות, תקרות, גגות ורצפות. ניסור בטון ביהלום בראשלצ וגוש דן טומן בחובו מספר יתרונות משמעותיים לעומת שיטות אחרות לניסור בטון.

ראשית, טכניקת היהלום מאפשרת דיוק מירבי בניסור הבטון, מה שמפחית את הסיכון לנזקים מיותרים כתוצאה מפגיעה אגבית בתעלות וצינורות תשתית או בקורות בטון סמוכות. שנית, ניסור ביהלום מתבצע תוך הזרמת מים בעוצמה גבוהה על אזור הניסור, מה שמפחית את שביבי הבטון ורסיסי האבק שמתפזרים לכל עבר בשל פעולת הניסור. המשמעות היא חסכון בעלויות פינוי הפסולת.

שלישית, בנוסף לצמצום הפסולת באתר, מסור היהלום מונע מפגעי רעש שעלולים להסב אי נוחות לשכנים או לבעלי מקצועי אחרים באתר העבודה. חברת קל בטון מתמחה בביצוע עבודות שונות מתחום ניסור הבטון, לדוגמא: ניסור ביהלום בראשל”צ, קידוח בטון, ביקוע בטון, ניסור קירות ממ”ד ועוד. כל זאת תוך שימוש במסור יהלום חדשני ומתקדם אשר מספק תוצאות מושלמת במינימום לכלוך.

לאור כל זאת, עבודות ניסור בטון ביהלום נחשבות כיום לדרך היעילה, הנקייה והבטוחה ביותר לביצוע מגוון שיפוצי בטון.

 

ניסור וקידוח בטון

 

מתי עולה צורך לנסר בטון?

ניסור בטון בראשון לציון ובכלל, משמש למגוון של עבודות שיפוץ, למשל לצורך פתיחת חלון או דלת חדשים, יצירת נישות בקירות בטון לעיצוב דקורטיבי, הרחבת חדרים בבית פרטי או במשרד, יצירת מסתור כביסה לשיפור המראה האסתטי של הדירה או הבניין, ניסור צינורות בטון בעבודות תשתית ועוד.

בין אם מדובר בניסור קירות בטון בראשון לציון לשיפוץ בית צמוד קרקע או דירת מגורים, ובין אם בניסור בטון למשרדים באזור בראשון לציון – אנשי הצוות שלנו מוכנים ומזומנים לספק שירות מקצועי, אדיב ומהיר בפריסה ארצית ובמחירים הוגנים.

לשפץ בית יכול להיות כאב ראש לא קטן, גם כשמדובר בשיפוץ פשוט יחסית – הבלאגן, הלכלוך, הרעש ושאר המטרדים שמגיעים עם השיפוץ בהחלט מקשים על המלאכה. במקרים כאלה הדבר הכי נכון לעשות זה להרים את הטלפון ולהתקשר אלינו ואנחנו נגיע אליכם במהירות.

 

צריכים ניסור וקידוח בטון בראשון לציון? אל תתפשרו על מקצועיות!

 

עבודה של ניסור בטון ראשון לציון

עבודה של ניסור בטון בראשון לציון

 

מחירי ניסור וקידוח בטון ומידע נוסף

באופן כללי, טווח המחירים לניסור בטון באזור גוש דן ינוע בין כמה מאות שקלים ועד לכמה אלפי שקלים, בכפוף לפרמטרים המפורטים מעלה. רבים חושבים שמחיר ניסור בטון בראשון לציון והסביבה חייב להיות יקר במיוחד מאחר ומדובר במרכז הארץ. אך למעשה, ניתן למצוא שירותי ניסור וקידוח בטון בראשון לציון שלא במחירים מופרזים.

אנו בקל-בטון מאמינה בשירות אחיד ובמחירים נוחים לכלל לקוחותינו, כולל אלו שבאזור ראשון ומרכז הארץ.

אז אם אתם תוהים כמה עולה ניסור בטון בראשון לציון – בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. עלות עבודת שיפוץ מסוג זה מוערכת על פי סוג העבודה, למשל ניסור בטון לצורך הוספת דלת יעלה אחרת מאשר ניסור בטון ביהלום שמחושב לפי מטר. למעשה, ניסור בטון בראשון לציון בזול הוא לחלוטין אפשרי, כאמור תלוי בהיקף העבודה.

מחיר ניסור בטון בראשון לציון לא חייב להיות יקר או במחיר מופרך כי מדובר במרכז הארץ. קל בטון מאמינה בשירות אחיד ובמחירים נוחים לכלל לקוחותיה.

מחירי ניסור בטון בראשון לציון והסביבה מוערכים על פי מספר פרמטרים, לרבות:

  1. סוג העבודה – למשל ניסור בטון לצורך הוספת דלת, ניסור מסתור כביסה או ניסור וקידוח פתח לחלון.
  2. היקף העבודה – כמה מטרים של בטון יש לנסר, ומהו סוג ועובי הבטון (למשל האם מדובר בקיר ממ"ד עבה במיוחד ובבטון מזויין בפלדה וברזל).
  3. הכלים הנדרשים לעבודה – כמו מסור יהלום מדגם קטן ונייח או לחילופין מסור גדול ונייח, שדורש היערכות שונה באתר העבודה.

 

להלן מחירון ניסור בטון בראשל"צ לפי סוג העבודה:

סוג העבודהמחיר מומלץ לניסור בטון בראשון לציון
ניסור בטון בראשון לציון מחיר למטר150 ₪ ואילך
ניסור קיר לפתיחת חלון בראשל"צ1,100 ₪ ואילך
ניסור רצפה בראשון לציון249 ₪ ואילך
ניסור של גג או תקרה מבטון בראשון לציון250 ₪ ואילך
ניסור גופים עשויים בטון (עמודים/צינורות/קורות)349 ₪ ואילך
עלות ניסור יהלום בראשון לציון199 ₪ ואילך
ניסור גופים עשויים בטון (עמודים/צינורות/קורות)350 ₪ ואילך
ניסור מדרגות בטון בראשל"צ והסביבה190 ₪ ואילך
ניסור מסתור כביסה בראשון לציון170 - 140 ₪ ואילך
ניסור פתח למזגן בראשון לציון190 ₪ ואילך
ניסור קיר ממ"ד בעיר ראשון לציון והאזור170 ₪ ואילך

* המחירים הרשומים בדף זה הם מחירים מומלצים בלבד ואינם מחייבים

 

✔️ מחירים ומידע נוסף ניתן למצוא במחירון המלא שלנו

 

פתיחת פתח לחלון בקיר בטון ראשון לציון

ניסור פתח לחלון בקיר בטון ראשון לציון

 

מי יכול לעשות עבודות בטון בעיר ראשון לציון?

חשוב להבין שעבודות ניסור בטון הן לא דבר שכל אחד יכול לבצע על דעת עצמו. השימוש בכלים כבדים בסביבה עבודה מורכבת ורגישה כמו אתרי בנייה ושיפוצים מצריכה ידע מעמיק ומקיף כמו גם ניסיון פרקטי והכשרה מקצועית מתאימה.

עבודה חובבנית ובלתי מקצועית לניסור בטון עלולה להביא לתוצאות בעייתיות שמסכנות את הלקוח וסביבתו בפגיעה בלתי הפיכה ברכוש, ואף בנפש. יש להקפיד הקפדה יתרה על זהירות ובטיחות בעת ניסור בטון, שכן מדובר פה בשינוי יסודות, קירות וגגות של מבני בטון.

אנחנו בקל-בטון מעסיקים אך ורק אנשי מקצועי מהשורה הראשונה בתחום השיפוצים ועבודות הבטון. אנו מקפידים הקפדה יתרה על זהירות ובטיחות בעת ניסור בטון, ומבטיחים ללקוחותינו בראשון לציון והסביבה עבודה איכותית, מקצועית ויעילה ללא פשרות.

עבודות ניסור בטון הן הדרך היעילה, הנקייה והבטוחה ביותר לביצוע מגוון שיפוצי בטון הודות לשימוש במסור בעל דיסק יהלום וזרם מים.

יחד עם זאת, ניסור בטון הוא לא משהו שכל אחד יכול לעשות על דעת עצמו, השימוש בכלים הכבדים וביצוע העבודה באופן מדויק מחייב הכשרה, מקצועיות וניסיון.

לא כל אדם שיודע להחזיק מסור יכול לנסר בטון היות והפעולה מצריכה דיוק רב והקפדה יתרה על זהירות בבטיחות בכדי לא לגרום חלילה נזק בלתי הפיך לקיר או גרוע מכך. ניסור בטון מקצועי מזמינים רק אצלנו בקל-בטון.

 

מפת ראשון לציון:

 

אזורי שירות בסביבת ראשון לציון: ניסור וקידוח בטון תל אביב, ניסור בטון באזור רחובות