בשנים האחרונות שיטה חדשה שינתה את כללי המשחק בתחום השיפוצים, והפכה אותו להרבה פחות מעיק ומבולגן. השיטה היא לא אחרת מאשר שיטת ניסור בטון. אנחנו בקל בטון מתמחים בביצוע שלל עבודות ניסור וקידוח בטון בצפת ובכל חלקי הארץ, ולכל מטרה. בין אם אתם רוצים להסיר עמוד בטון, לפתוח דלת חדשה, חלון חדש, מסתור למכונת כביסה או אפילו לבצע עבודות תשתית בבטון, אתם יכולים להניח את הפטישים הכבדים ולצלצל אלינו.

כיום כבר אין צורך בשבירה לא מבוקרת של בטון רק בכדי שתוכלו ליצוק תבנית בטון חדשה. ניסור בטון מקצועי בצפת והסביבה יכול לספק לכם תוצאות מדויקות יותר, ביעילות רבה ובזמן קצר יחסית.

 

 ניסור בטון בצפת במחירים שקשה לסרב להם

להצעה צלצלו אלינו לטלפון: 055-9705135

 

 

ניסור וקידוח בטון בצפת – על מה כל הרעש?

בתים פרטיים ובתי עסק יכולים אולי לענות נהדר על ההגדרה של דומם במשחק "ארץ עיר", אבל לאמיתו של דבר נכס הוא דבר נושם וחי המשתנה עם השנים. בין אם מדובר בשיפוץ דקורטיבי ובין אם מדובר בשיפוץ אשר עונה על צורך ממשי, כמו פתיחת חלון חדש או דלת, ניסור בטון הוא הפתרון האפקטיבי ביותר עבורכם. צריכים עבודות ניסור בטון בצפת?

אין סיבה שתתפשרו על איכות או על שירות. אנחנו מגיעים אליכם עם ציוד מתקדם וידיים מקצועיות בכדי לבצע כל עבודת ניסור בטון לה אתם זקוקים, תוך הקפדה על רמת שירות גבוהה ובטיחות מקסימלית. עבודת הניסור מצריכה ניסור קירות ממ"ד או פרויקט מורכב יותר? אין שום בעיה – אנחנו מספקים גם שירותי ניסור יהלום בצפת. שיטת הניסור בבטון מספקת תוצאות ברמת דיוק גבוהה בשל העובדה כי הכלים בהם אנו משתמשים חותכים בבטון בקווים ישרים, בזמן קצר יותר ומבלי לפגוע בתשתיות קיימות.

 

מחיר ניסור בטון בצפת

אין ספק שכאשר מדובר בשיפוץ הנכס שלכם, בין אם מדובר בבית או בבית עסק, חשוב להקפיד על בעלי מקצוע מנוסים ומיומנים אשר יבצעו את העבודה ביעילות ולא יותירו אחריהם נזקים בלתי הפיכים, חלילה. אולם עבודה מקצועית אינה חייבת בהכרח להיות גם בעלת תג מחיר מופקע. חושבים שניסור בטון בצפת בזול הוא לא יותר מאשר צירוף מילים בדיוני?

פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר ותגלו שניסור בטון בזול הוא לחלוטין אפשרי. מחירי ניסור בטון ניתנים לרוב לפי מטר ותלויים בהיקף העבודה. כך למשל, ניסור של דלת לא יעלה כמו ניסור של חלון וניסור של קיר ממ"ד יתומחר אחרת מניסור של קיר בטון רגיל.  לקבלת הצעת מחיר מטעם חברת ניסור בטון בצפת, התקשרו אלינו בהקדם.

 

ניסור וקידוח בטון בצפת - מחירון מומלץמחירים מומלצים לפי סוג עבודה
ניסור בטון בצפת כמה עולההחל מ150 ש"ח למטר
ניסור קיר בטון בצפת מחיריםהחל מ159 ש"ח למטר (תלוי במאפייני הקיר)
ניסור יהלום בצפת החל מ199 ש"ח למטר
ניסור פתח לדלת או לחלון בצפתהחל מ199 ש"ח למטר
קידוח בטון 4 צול / 6 צול / 8 צול (או יותר) בצפתהחל מ330 ש"ח
פתיחת פתח למייבש או למכונת כביסה בצפתהחל מ330 ש"ח
פתיחת פתח למזגן בעיר צפתהחל מ330 ש"ח

* נא להתייחס למחירים בדף זה כהמלצה בלבד. הם אינם מחייבים