צוות קל בטון מציע שירותי ניסור בטון ביבנה. השירות שאנחנו מעניקים רלוונטי גם לאלו הפועלים במרחב העסקי וגם עבור אנשים פרטיים הדורשים בעבודות הניסור בחלל הבית שלהם.

אנחנו נוכל עם הציוד המתקדם שלנו ליצור פתחים לחלונות ולדלתות, לנסר גרם מדרגות שאין לכם צורך בו, לאחד שני חדרים לחדר אחד ולשנות את פניו של המבנה בו אתם שוהים. לא צריך ללכת עם הראש בקיר – יש ציוד מתקדם שעושה זאת.

 

ניסור בטון ביבנה במחיר אטרקטיבי – קידוח וניסור יהלום

✔️ ניסור וקידוח בטון ביבנה והסביבה: חיתוך קירות, משטחים, גגות, יצירת פתחים ועוד

✔️ קידוח לחשמל, צנרת, ניקוז, ניסור פתח לדלת או חלון בשיטות המתקדמות בעולם 

✔️ פעילות ענפה ביבנה והסביבה: נאות שז"ר, בן גוריון, וייצמן, נווה אילן, נאות בגין, הירוקה וכד'

לפרטים נוספים, צלצלו: 055-9705135

 

ניסור בטון בכל רחבי הארץ

 

מהו ניסור בטון?

ניסור בטון הוא סוג של עבודת בנייה ושיפוצים במהלכה מפרידים את הבטון מקונסטרוקציה מסוימת לצורך יצירת פתחים בקיר. ניסור בטון משמש לקשת רחבה של צרכים הנדסיים, תכנוניים, אדריכליים ועיצוביים, לרבות יצירת פתחים לדלתות ולחלונות, ניסור רצפת בטון או תקרת בטון לאיחוד קומות במבנה, ניסור מסתור כביסה ועוד.

חשוב שלא להתבלבל בין ניסור בטון לבין קידוח בטון. קידוחי בטון משמשים ליצירת חורים ונקבים בקורות בטון, בעיקר לצרכי יצירת תעלות דרכן מעבירים צינורות תשתית, ובכלל זה תשתיות חשמל, מים, ביוב, מיזוג ואוורור. לרוב, טכניקת העבודה במקרים אלה נעשית באמצעות קידוח ביהלום.

אם אתם מחפשים צוות מקצועי לניסור קיר בטון ביבנה והסביבה – הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר, ואנו נתאים עבורכם את השירות המתאים ביותר.

 

כיצד מתבצע ניסור בטון?

ניסור קירות בטון מתבצע כאמור על ידי הפרדת הבטון באמצעות חיתוכו. בעבר חיתוך בטון נעשה באמצעים גסים ולא מתוחכמים במיוחד כמו פטישים כבדים. כיום, ישנן שיטות מעודנות יותר לניסור בטון, אשר מטרתן לספק תוצאות מיטביות ברמת דיוק מרבית. השיטה הנפוצה והמתקדמת ביותר לניסור בטון מכונה "ניסור יהלום".

 

מהו ניסור ביהלום?

ניסור בטון ביהלום הוא כאמור השיטה המקובלת לחיתוך בטון, במהלכה משתמשים במסור פלדה מיוחד שעליו מוטבעים חלקיקי יהלומים כתושים. מסור היהלום הייחודי מאפשר לחתוך דרך כל סוגי הבטון בצורה חלקה, מהירה ויעילה, במינימום לכלוך, רעש ונזקים נלווים.

עבודות ניסור וקידוח בטון ביבנה עושים רק עם צוות קל בטון. אנשי הצוות המקצועיים והמיומנים שלנו מספקים שירותי ניסור בטון ביהלום ביבנה ויישובי הסביבה בפריסה רחבה ובזמינות מרבית.

 

לפני הכל: המחירים שלנו!

כצוות ניסור בטון ביבנה המעניק שירות, למדנו שאחד הדברים החשובים ביותר ללקוחות שלנו הוא המחיר בגין השירות. אנחנו מבצעים עבודות ניסור בטון ביבנה בזול, במחירים הוגנים ואטרקטיביים. לכל עבודה של ניסור יש מחיר שונה ולכן המחיר הסופי ייקבע רק בהצעת המחיר שתקבלו מאיתנו.

כמה בערך אמור לעלות ניסור של מדרגות בטון ביבנה? ומה לגבי ניסור צינורות בטון, או מחיר עבודה של ניסור דלת ביבנה? אנחנו מתחייבים להעניק לכם מחיר הוגן עבור כל עבודה שנבצע אצלכם! מחיר ניסור בטון ביבנה לא חייב להיות יקר! אם יש לכם צורך בשירות אחר של ניסור, צרו איתנו קשר ונציע לכם הצעת מחיר בהתאם.

 

* יש להתייחס למחירים שלפניכם כהמלצה בלבד והם אינם מחייבים

ניסור בטון ביבנה - מחירון מומלץ למקבל השירותמחירים מומלצים לפי סוג העבודה (בש"ח)
מחיר ניסור בטון למטר ביבנהמחיר מומלץ: החל מ-150 ₪ למטר
ניסור יהלום ביבנה - השיטה הפופולרית כיום - עלות למטרמחיר מומלץ: החל מ-190 ₪ למטר
ניסור קיר ביבנה (קיר בטון / קיר בלוקים / קיר גבס)מחיר מומלץ: החל מ-1,200 ₪
ניסור של רצפה ביבנה מחיר למטרמחיר מומלץ: החל מ-230 ₪
מחיר למטר של ניסור גג ביבנהמחיר מומלץ: החל מ-300 ₪
ניסור עמודי בטון ביבנה - עלות למטרמחיר מומלץ: החל מ-450 ₪
עלות ניסור מדרגות ביבנה למטרמחיר מומלץ: החל מ-400 ₪
ניסור דלת ביבנהמחיר מומלץ: החל מ-1,100 ₪
קידוח בטון 4 צול ביבנה (אפשר גם יותר כמובן)מחיר מומלץ: החל מ-399 ₪
קדיחת חור בקיר למייבש ביבנה, קידוח חור למכונת כביסהמחיר מומלץ: החל מ-399 ₪
קדיחת חור למזגן ביבנהמחיר מומלץ: החל מ-399 ₪
שבירה של קיר ביבנה (בטון / קיר בלוקים / קיר גבס)מחיר מומלץ: החל מ-170 ₪

לא מתחילים לנסר בטון ביבנה לפני בדיקת השטח

עבודה של ניסור יהלום ביבנה לא מתחילה ונגמרת בניסור בפועל, אלא מתחילה עוד הרבה קודם. עבודות הניסור הן עבודות פולשניות ומעמיקות שעל מנת לבצע אותן נדרשה הבנה, ידע, ניסיון ומיומנות.

כל עבודה שאנחנו מבצעים מתחילה בבדיקת השטח ובבדיקות מקדימות שונות שאנחנו מבצעים על מנת לא להתפשר על ערך הבטיחות. תכלית הבדיקות היא לוודא כי בשטח בו הולכים לבצע את עבודות הניסור לא קיימות תשתיות של צנרות, מים, חשמל, ביוב וגז. אנחנו בודקים זאת מאחר וניסור באזורים אלו יכול להביא לפגיעה במערכות.

במקרים בהם אכן תרצו לנסר בקרבת מקום לאחת התשתיות, נציג בפניכם את ההשלכות ונקבל יחד החלטה משותפת.

 

למה לבחור בקל בטון?

מכל הסיבות: ראשית, המחיר ההוגן שהופך את החוויה שלכם לטובה יותר. בנוסף, הצוות המקצועי שלנו שלא מתפשר על דיוק ועל רמות גימור מושלמות, ולבסוף: השירות החם והאדיב והזמינות הגבוהה אליכם. ניסור וקידוח בטון ביבנה – רק עם קל בטון.

זקוקים לניסור קיר בטון ביבנה לפתיחת חלון או דלת בדירה חדשה? מחפשים גורם מקצועי לקידוח בטון ביבנה ליצירת תעלות תשתית בבית חדש? עושים שיפוץ למשרד וצריכים לנסר מדרגות בטון? בדיוק בשביל זה אנחנו פה – אנו בצוות קל בטון מציעים שירותי קידוח וניסור בטון ביהלום ביבנה והסביבה במקצועיות ללא גבולות ובמחירים אטרקטיביים.