חושבים על שיפוץ בבית אבל נרתעים מכאב הראש הכרוך? מתים להיפטר מהקרניזים אבל מרגישים שעדיף לשרוד איתם עוד עשור מאשר להתמודד עם הבלגן? ובכן, אנחנו שמחים לבשר לכם שהיום כבר לא צריך לחשוב יותר מדי לפני כל שיפוץ. אנחנו בצוות קל בטון מבצעים עבודות ניסור וקידוח בטון בטבריה באמצעות כלים חדישים וידיים מיומנות.

 

ניסור בטון בטבריה ע"י צוות מיומן – קידוח וניסור יהלום בטבריה

✔️ צריכים לנסר קיר בעיר טבריה? להרחיב דלת, לנסר חומה או לפתוח חלון? אנחנו פה.

✔️ ביצוע כל סוגי עבודות הבטון בטבריה ואזור הצפון במקצועיות בלתי מתפשרת 

✔️ שירות בכל רחבי טבריה: שיכון ד', טבריה עילית, רמת כינרת, שיכון ג', שרת, המושבה, רמת אגוז, דוד רמז, נוף כנרת, נווה חן, רבי עקיבא ונוספות

להצעת מחיר מהירה התקשרו – 055-9705135

 

אנחנו יודעים לבצע פתיחת דלת בקיר בטון או ניסורי יהלום מכל סוג, למשל, באמצעות ניסור של קיר הבטון אשר גוזל פחות זמן ומותיר אחריו פחות בלגן. אנו קל-בטון מקפידים על כללי הבטיחות והאתיקה המקצועית בכדי לספק לכם תוצאות מיטביות ומדויקות.

 

ניסור בטון בכל רחבי הארץ

 

ניסור וקידוח בטון בטבריה – כל אחד יכול?

אם אתם שוקלים לקפוץ לטמבוריה הקרובה ולבקש מהמוכר "מסור בטון" בכדי לבצע את העבודה בעצמכם, אנחנו ממליצים בחום שלא. ניסור בטון הוא תהליך אשר מצריך שימוש בכלים ייעודיים (ולא מדובר בכלים אשר נמכרים בחנויות שכונתיות לכלי בניין) ומיומנות רבה. הניסור מאפשר תוצאות איכותיות ברמת גימור גבוהה, אולם  בעל המקצוע אשר מחזיק במסור חייב גם להיות מנוסה ומודע לכל כללי הבטיחות. עבודות ניסור בטון מצריכות בדיקות מקדימות אשר נועדות בכדי למנוע פגיעה בתשתיות קיימות ואף יצירת נזק בלתי הפיך למבנה.

בנוסף, בשלב הבדיקות המקדימות בעל המקצוע מברר האם יש צורך בכלים מיוחדים לביצוע העבודה (ניסור בטון מזוין מצריך כלי עוצמתי יותר מאשר בטון רגיל, למשל). מעבר לכך, בכדי לקבל תוצאות מדויקות רצוי שזו לא תהיה הפעם הראשונה שבעל המקצוע מתפעל מסור בטון. לכן, אם אתם זקוקים לשירותי ניסור בטון בטבריה, כאלו אשר מבוצעים ע"י אנשים מקצועיים ומותירים לקוחותיה מרוצים – פנו אלינו.

 

ניסור בטון בטבריה במחירים נוחים – הייתכן?

לא כל שיפוץ ביתי צריך לקרוע לכם חור בכיס. כן, ניתן לבצע עבודות ניסור בטון בטבריה בזול. אולם אין זה אומר שאתם צריכים חלילה להתפשר על מקצועיות. בעולם השיפוצים במיוחד, חשוב להקפיד על מיומנות בעל המקצוע בכדי לוודא שלא תישארו קירחים מכאן ומכאן. מחיר ניסור בטון בטבריה משתנה בהתאם להיקף העבודה המתבקש ונקבע לרוב בתמחור לפי מטר.

אולם יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים אשר עולים בבדיקות המקדימות – למשל, ניסור יהלום בטבריה יתומחר באופן שונה מניסור בטון בטבריה. בכדי לקבל הצעת מחיר לעבודות ניסור בטון שונות, פשוט הרימו את הטלפון וחייגו אלינו בהקדם. כך תוכלו להצטרף לשורה ארוכה של לקוחות מרוצים בטבריה ובכל רחבי המדינה, אשר נהנים משירות אדיב ועבודות ניסור בטון מקצועיות.

 

ניסור וקידוח בטון בטבריה - מחירון מומלץמחירים מומלצים לפי סוג עבודה
מחירי ניסור בטון בטבריההחל מ150 שקל למטר
ניסור קיר בטון בטבריה כמה עולההחל מ169 שקל למטר (תלוי במאפייני הקיר)
ניסור יהלום בטבריה עלות למטרהחל מ199 שקל למטר
ניסור פתח לדלת או לחלון בטבריההחל מ199 שקלים למטר
קידוח בטון 4 צול / 6 צול / 8 צול ומעלה בטבריההחל מ399 ש"ח
פתיחת פתח למייבש או למכונת כביסה בטבריההחל מ399 שקל
פתיחת פתח למזגן בטבריההחל מ399 שקל

* המחירים הנ"ל הם מחירים מומלצים בלבד ואינם מחייבים