הבטון הוא לא זר לחדרה, אחרי הכל – את קו החוף שלה מעטרות 4 ארובות בטון עצומות אשר פולטות את תוצרי הלוואי של תחנת הכוח המופעלת בעיר. אולם אם כאשר אתם חושבים על בטון בחדרה אתם חושבים על שיפוץ הבית, המשרד או המפעל שברשותכם ולא רק על ארבעה מונומנטים של בטון, אתם כנראה במקום הנכון.

אחרי הכל, ניסור וקידוח בטון בחדרה מבצעים רק אצל בעלי מקצוע איכותיים, ממש כמונו. אנחנו בקל בטון יודעים לבצע מגוון רחב של עבודות ניסור בטון בחדרה ובפריסה ארצית. ניסור בטון הוא לא עוד עבודת שיפוצים כללית שמבצעים כלאחר יד, לכן חשוב להקפיד לא להתפשר ולשכור אך ורק את בעלי המקצוע המתאימים לביצוע עבודה מסוג זה.

 

ניסור וקידוח בטון בחדרה עם צוות מקצועי (מחירים נוחים)

✔️ עבודות בטון בחדרה שמתבצעות ע"י צוות מקצועי בעלות אטרקטיבית

✔️ מתקשרים, קובעים מועד הגעה שמתאים לכם ואנחנו כבר ניקח את זה משם

✔️ כל סוגי עבודות הבטון בחדרה והסביבה הקרובה בזמינות גבוהה – ניסור בטון, ביקוע בטון, יציקת בטון ועוד

✔️ פועלים בכל שכונות חדרה – ניסן, הפארק, עין הים, מרכז העיר, רובע הים, דניה ועוד >>

מידע נוסף בטלפון: 055-9705135

 

ניסור בטון בחדרה

 

מהו ניסור בטון?

הבטון נמצא בכל מקום – אנחנו בונים בעזרתו בתים, מפעלים, גדרות ועוד שלל דוגמאות שקצרה היריעה מלהכיל. הבטון מקיף את חיינו במקום החשובים שלנו, כמו הבית, מאחר והוא חומר חזק, יציב ועמיד לטווח ארוך. אולם כאשר אנחנו מבקשים לשנות משהו במבנה, אנחנו מגלים כי מהצד השני של העמידות נמצא חוסר הגמישות.

כל שינוי קטן מצריך מאתנו מאמץ לא קטן, כך שהתקנה של חלון גדול הופכת ל”תיק” לא קטן, מהסוג שאנחנו בדרך כלל נמנעים מלסחוב, כי למי יש כוח לשבור עכשיו קיר בטון? אבל אנחנו פה כדי לחשוף אתכם לעולם הרבה יותר פשוט – על ניסור קיר בחדרה שמעתם?

החלון הפנורמי עליו חלמתם נמצא במרחק מסור אחד בלבד. כבר אין צורך לרסק את הקיר (ואת הלב מהמחשבה על כל הבלאגן שנוצר), אפשר להתקין את החלון החלומי באמצעות ניסור בטון. ניסור בטון מאפשר חיתוך מדויק של הקיר למידות החלון (הדלת, מכונת הכביסה, האח או כל דבר אחר אותו אתם רוצים להתקין או לשפץ) ובכך לחסוך לכן זמן יקר ובלאגן מיותר.

צריכים ביצוע של עבודה יותר מורכבת כמו ניסור של תיקרה, ריצפה או אפילו קירות ממ”ד? אין סיבה להילחץ, למזלכם אנחנו מבצעים גם ניסור יהלום בחדרה ובאזור הצפון. דיסק היהלום הייחודי מאפשר לנו, ולכם, להתמודד ולבצע עבודות מורכבות יותר ועדיין לחסוך זמן.

 

כיצד מתבצע תהליך ניסור בטון?

חיתוך וניסור בטון מתבצע כאמור באמצעות מסורים מיוחדים הפועלים בטכנולוגיית היהלום. מסורי היהלום, כשמם הם, מכילים אבקת יהלומים גרוסים שמקנה לו יכולת עמידות יוצאת דופן, כיאה לחומר החזק ביותר בטבע.

השילוב של היהלומים עם להבים חדים כתער מפלדת אל-חלד ומנוע חשמלי עוצמתי הופך את מסור היהלום לכלי האולטימטיבי לניסור אלגנטי, מהיר ומדויק בקורות בטון.

בין אם צריך לבצע ניסור בטון לפתיחת פתח לדלת או ניסור פתח לחלון בקיר בטון ובין אם מדובר בניסור רצפות, תקרות וגגות בטון עבים – מסור היהלום הוא הכלי המתאים ביותר למשימה.

 

טכנולוגית היהלום – מהם היתרונות של ניסור בטון בטכניקה זו?

ראשית, כאמור, מדובר בכלי שמאפשר לחתוך בטון מכל סוג תוך שמירה על מידת דיוק מקסימלית ואיכות גימור אופטימלית. התוצאה היא בטון מנוסר בקווים חלקים, נקיים וישרים.

שנית, התוצאות האיכותיות מניסור ביהלום מאפשרות למנוע נזקים נלווים לתשתיות וקירות סמוכים, ובכך למזער עלויות כאבי ראש מיותרים.

שלישית, כשמנסרים בטון ביהלום משתמשים בזרם מים חזק שמאפשר להפחית את מפגעי האבק, הלכלוך והפסולת שמתקבלים מהניסור.

חשוב להבין שניסור בטון היא עבודה רגישה ומורכבת שדורשת מקצועיות ומיומנות.

לכן את עבודות הבטון מבצעים אך ורק אנשי מקצוע בעלי היכרות עם סוג עבודה זה. מחפשים ניסור בטון בצפון ובאזור חדרה? אנו בקל בטון מספקים את כל סוגי העבודות לחיתוך וניסור בטון ביהלום בחדרה והסביבה.

 

מחירים ועלויות של ניסור בטון בעיר חדרה

מחיר ניסור בטון בחדרה וברחבי הארץ משתנה בהתאם לסוג העבודה המבוקשת. למחירים נוספים אתם יותר ממוזמנים להציץ בעמוד המחירון שלנו ולהתרשם, לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית ומפורטת פנו אלינו בהקדם ונשמח לסייע.

וכן, גם אולי תגלו שניסור בטון בחדרה בזול הוא לא רחוק מן המציאות. בשורה התחתונה, אם אתם צריכים שירותי ניסור בטון בחדרה – רק קל בטון.

 

* המחירים הרשומים בדף זה הם מחירים מומלצים בלבד ואינם מחייבים

ניסור וקידוח בטון בחדרהמחירים מומלצים לניסור / קידוח
ניסור של קיר בטון
צריכים לנסר קיר בזול? צרו קשר!
החל מ-150 ש"ח למטר
ניסור יהלום בחדרה
ניסור בטון ביהלום בחדרה והסביבה
החל מ-190 ש"ח למטר
ניסור פתח לדלת או לחלון
פתיחת פתח לדלתות, חלונות ועוד
החל מ-190 ש"ח למטר
קידוח בטון 2 צול, 4 צול, 5 צול, 6 צול, 7 צול, 8 צול, 10 צול בחדרה והסביבה
קידוח בטון מקצועי
החל מ-170 ש"ח
ניסור וקידוח פתחים למייבש ומכונת כביסה בחדרההחל מ-340 ש"ח
קידוח חור למזגן בעיר חדרה
פתח למזגן החדש שלכם
החל מ-340 שקלים

 

למה לבחור בקל בטון לחיתוך וקידוח בטון בחדרה והסביבה?

מתלבטים במי לבחור לביצוע עבודות ניסור בטון בצפון בארץ? הנה הסיבות ללמה כדאי לבחור בנו. ראשית, שירותי עבודות הבטון שלנו ניתנים בפריסה ארצית רחבה, כך שאנו יכולים לספר מענה לכל צרכי עבודות הבטון שלכם, כולל בעיר חדרה ויישובי סביבה.

שנית, הצוות שלנו כולל אך ורק אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים שיספקו עבורכם שירות אמין, אדיב ויעיל. שלישית, אנחנו בקל בטון מקפידים באדיקות על כל מה שקשור בבטיחות באתר העבודה.

בקיצור, אם אתם מחפשים עבודת בטון באיכות בלתי מתפשרת ובמחירים נוחים – אל תהססו לפנות אלינו לייעוץ ואנו נתאים עבורכם את השירות האופטימלי עבורכם.