קל בטון מבצעת ניסור בטון בכל שכונות העיר באר שבע והסביבה במחירים נוחים

ביצוע עבודות ניסור וקידוח בטון בבאר שבע היא המומחיות שלנו. מחפשים מקצועני ניסור בטון בבאר שבע שיגיעו אליכם ותבצע את העבודה המבוקשת במקצועיות ובמחיר נוח? אנו בקל בטון יכולים לעזור.

 

 

ניסור בטון בבאר שבע במחירים אטרקטיביים – ניסור וקידוח יהלום

✔️ ניסור קיר בב"ש, קידוח חור למזגנים, מכונות או מייבשי כביסה בזול

✔️ פתיחת פתחים לחלונות, דלתות ועוד, שבירת קירות, ניסור של גגות ומשטחים

✔️ שירות בכל שכונות העיר – שכונה א', ב', ג', ד', ו', ט', רמות, קרית גנים, נווה נוי, נווה זאב, נווה מנחם וכד'

לקבלת הצעה לעבודות בטון בב"ש: 055-9705135

 

עבודות ניסור וקידוח בבירת הנגב באר שבע

אם אתם מחפשים חברת ניסור בטון בבאר שבע, דעו כי אתם יכולים לעצור את החיפושים! חברת "קל בטון" מבצעת את מיטב השירותים הנדרשים לרבות ניסור בטון בבאר שבע וגם עבודות קידוח במחירים זולים!

אנו מעניקים שירות בכל השכונות בעיר, כולל שכונות רמות, הסיגליות ונאות אברהם.

 

קידוח חור בקיר לטובת איחוד חדרים

יש לכם דירה בבירת הנגב שאתם מעוניינים להפוך אותה למתאימה יותר לאורח החיים העדכני שלכם? אנחנו מתייצבים!

כידוע, החיים הינם דינאמים, וככל שאתם מתקדמים בחייכם כך גם הצרכים שלכם משתנים. אם אתם גרים בדירה שבה ישנו חדר שאינו בשימוש, אנחנו נוכל לשנות את סדר הדירה עם שבירת קיר.

באופן זה, ניתן לאחד חדרים וכך ליהנות מחדר אחד גדול שיכול לזכות אתכם בחדר שינה גדול ומרווח, חדר עבודה גדול, חדר אורחים או חדר פנאי.

 

אחת ולתמיד: מה זה ניסור יהלום?

סביר מאד כי גם אתם שמעתם על ניסור היהלום, אך מעטים אלו שבאמת יודעים על מה מדובר. במקרים בהם אתם מעוניינים בשירות של ניסור קיר, דעו כי המלאכה מתבצעת באמצעות דיסק היהלום.

בתוך הדיסק לכשעצמו ישנם שבבי יהלום, והשימוש בדיסק זה נפוץ מאד כיום. מעבר לעבודה המתבצעת באמצעותו לטובת עבודת ניסור הבטון, הרי שגם רצפים עושים בו שימוש בעת שהם מעוניינים לנסר בדיוק מושלם אריחים.

הודות למסור היהלום, ניתן לנסר פתחים בצורה מדויקת: פתחים לטובת יצירת חלונות ודלתות, ניסורים המיועדים לצינורות ביוב, תעלות וגם ניסורים בתוך חדרים מוגנים. אם חיפשתם שירות של ניסור בטון במחיר זול, מצאתם.

 

מחיר ניסור בטון בבאר שבע – כמה זה אמור לעלות?

עלות ניסור בטון למטר בחיפה משתנה והדבר תלוי בגוף אותו צריך לנסר (קיר בטון / דלת / חלון / ממ"ד וכדומה). אנחנו מציעים ניסור בטון בבאר שבע בזול על ידי צוות מקצועי עם עשרות שנות ניסיון בתחום.

אם החלטתם שאתם מעוניים להזמין שירותי ניסור בטון רצינית ואחראית, נשמח לעמוד לשירותכם. פרט לעיר ב"ש וסביבתה הקרובה, אנו פועלים בפריסה כלל ארצית, מדרום ועד צפון.

בין שירותינו הרבים בבאר שבע: ניסור קירות בטון בב"ש, ניסור ממ"דים, קידוח חור למזגן, פתיחת פתח לחלון בקיר, ניסור דלתות בטון, גגות, עמודים ועוד. הזמנת צוות לעבודת ניסור וקידוח בטון היא כבר ממש לא עניין מורכב. באמצעות שיחת טלפון קצרה תוכלו לקבל מאיתנו תשובות לכל השאלות שיש לכם וגם הצעת מחיר לעבודה המבוקשת.

מחירים זולים הינם חלק בלתי נפרד מהשירות שאנו מציעים לכם. לא מעטות החברות שיציעו לכם ניסור וקידוח בטון בבאר שבע במחירים גבוהים, עד לכדי מצב שהם אינם נגישים לקהל הרחב. אנחנו לעומת זאת דבקים בנוסחה של שירות מקצועי המשודך למחירים נוחים. כל שירות מתומחר בעלות שונה, כך שנצטרך לאפיין את העבודה הנדרשת אצלכם בכדי לתמחר עבורכם את עבודת הניסור או הקידוח.

 

* המחירים הרשומים בדף זה הם מחירים מומלצים בלבד ואינם מחייבים

סוג העבודהמחיר מומלץ (ש"ח)
מחיר ניסור בטון למטר בבאר שבעהחל מ-150 ₪ למטר
ניסור בטון ליצירת חלון בב"ש מחיריםהחל מ-1,100 ₪
כמה עולה ניסור רצפת בטון בבאר שבעהחל מ-270 ₪
מחיר ניסור גג בטון באזור ב"שהחל מ-300 ₪
ניסור קורות/צינורות בטון בבאר שבעהחל מ-450 ₪
ניסור בטון ביהלום בבאר שבע (עלות למטר)החל מ-190 ₪

 

ניסור וקידוח בטון

 

ניסור וקידוח בטון בב"ש – קל-בטון

אנו עומלים רבות על מנת לספק ללקוחותינו את השירות המקצועי ביותר, במחיר הטוב ביותר. צוות המקצוענים שלנו מתמחה בכל סוגי עבודות הבטון. אנו מקפידים לבצע את העבודה לשביעות רצון הלקוח ולהשאיר אחרינו סביבה נקייה.

 

מפת העיר ב"ש: