צוות קל-בטון יגיע אליכם במועד שנקבע בכדי לבנות חומות בטון, גדרות ומחיצות מבטון במחירים מעולים. מקפידים על שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, בטיחות בעבודה ושביעות רצון הלקוח.

 

בניית חומת בטון או גדר בטון בחצר הבית במחיר מיוחד!

>> הקמת חומות בטון, חומת בלוקים, חומת אבנים ועוד בפריסה ארצית

>> בניית חומות בטון איכותיות וגדרות במחירים נוחים לכל כיס

>> בניית צוקיות לגינה או לחצר שלכם ע"י צוות מנוסה ומיומן

לפרטים, התקשרו: 055-9705135

 

בניית חומת בטון

 

המרחב העירוני בישראל מלא בשטחים המיועדים לבנייה צמודת קרקע וישראלים רבים ממשים את האפשרות הזו ונהנים מבית עם גינה כפרית בלב עיר.

אולם בשונה מיישובים כפריים בישראל, כמו מושבים או קיבוצים, בהם לרוב הבתים אינם מגודרים והאווירה השיתופית פורחת, המצב בעיר הוא מעט שונה, בעצם הוא שונה בהרבה. הסבירות למצוא בעיר בית פרטי לא מגודר היא נמוכה בהחלט, ממש כשם שגם בתים משותפים מגודרים ברוב המקרים וברוב האזורים. בלא מעט מהמקרים אנחנו נתקלים בגדר מתכת או גדר חיה, אולם אנחנו כאן כדי להציע פתרון הרבה יותר אפקטיבי ואסתטי – בניית גדר מבטון.

 

חומה בלי מגדל (ובלי בלאגן)

בניית חומה לצורך תיחום חצר של בית פרטי או אפילו בית משותף נתפסת לפעמים כטרחה. נכון שלפעמים נראה כי לתקוע כמה יתדות באדמה ולחבר ביניהם בעזרת רשת מתכתית נראה לרובנו כתהליך הרבה יותר פשוט מאשר להתחיל בתהליך של בניית חומת בטון אשר מצריכה כנראה מאמץ רב יותר. אולם כאשר חושבים על הטווח הרחוק, אולי כדאי לשקול שוב את סוג הגדר שאנחנו רוצים לעצמנו.

מזג האוויר הים-תיכוני אשר שורר בישראל מספק לנו לא אחת בריזה נעימה וקיץ שנמתח על פני 80% מימות השנה. אולם הוא מספק לנו גם לא מעט לחות באוויר, לחות אש חיונית מאוד במזג אוויר כמו שלנו, אך יכולה לייצר נזקים למתכות. הלחות באוויר מחמצנת מתכות במהירות רבה יותר ולמעשה מחייבת בעלי גדרות מתכת לצבוע ולשפץ את הגדר סביב ביתם באופן תכוף יותר. למעשה, הלחות מייצרת חלודה בתדירות גבוהה יותר וכתוצאה מכך התחזוקה של גדר מתכתית היא תובענית יותר מאשר גדר בטון.

בניית חומה לגינה הפכה לפופולרית במיוחד, גם בשל האפשרות לשלב אלמנטים עיצוביים בחומה עצה. כך נהנים בעלי החצרות והגינות מחומה מעוצבת אשר אינה דורשת תחזוקה גבוהה, בשונה מגדר חיה למשל אשר דורשת גיזום, השקיה ועוד. בניית חומה לחצר נעשית לרוב על ידי יציקה של בטון על רשת ויסודות ממתכת (בדרך כלל ברזל, בעוד שבניית חומת בלוקים לחצר מצריכה שילוב של עמודי בטון וחגורה עליונה בכדי להעניק לחומה יציבות ועמידות.

בכדי לדעת איזה סוג של חומה מתאים יותר לבית שלכם עליכם להתייעץ עם בעל מקצוע מוסמך אשר יכול לזהות את הצרכים שלכם לפי תנאי השטח, שהרי יש מקומות בהם מומלץ יותר לבנות חומה מבטון ולא חומה מבלוקים, ולהיפך. כמו כן, חשוב לציין כי בכדי להקים חומה מבטון יש לעיין בתכנית בניין העיר (תב"ע), היות ולעיתים קיימת הגבלה סטטוטורית על הקמה של חומה מבטון או מבלוקים בשל תכניות פיתוח עתידיות.

 

כמה עולה גדר בטון? מחירי בניית חומה לבית פרטי, בניין מגורים או מבנה

שואלים את עצמכם כמה עולה חומת בטון? תוהים מה מחיר של בניית גדר מבטון? ובכן אלו שאלות טובות וחשובות מאוד. במקרה של בניית גדר בטון מחיר הבנייה יכול להשתנות בשל מספר גורמים. ראשית, תלוי אם אתם מעוניינים לבנות חומה מבטון או בבניית גדר בלוקים, שכן בנייה חומה מבטון אשר מצריכה שימוש בברזל ליסודות ויציקת בטון, תעלה יותר מאשר בנייה מבלוקים.

אולם ההבדל בין שני הסוגים אינו נעוץ רק במחיר, לכן חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע בכדי להחליט איזה סוג של חומה מתאים יותר לתכנית המבנה שלכם ולתנאי השטח בו הבית שלכם ממוקם. גדר לחצר של בית פרטי תהיה שונה מחומה לבניין מגורים.

מלבד זאת, מחיר החומה נקבע גם על פי אורכה וגובהה, וזה משתנה מחומה לחומה ומבית לבית. רוצים לקבל הצעת מחיר מאנשי המקצוע שלנו בהקדם האפשרי? פנו כבר עכשיו אלינו והצעה מקצועית והוגנת תהיה בדרך אליכם.

 

צוקיות לגינה

צריכים אבנים לגינה עבור תיחום או יצירת שביל? גם לזה יש לנו פיתרון עבורכם. צרו קשר לפרטים נוספים.

 

מחירון מומלץ - בניית חומת בטון / גדר מבטוןמחירים מומלצים לפי עבודה (המחירים לא כוללים מע"מ)
מחיר בניית חומת בטון בחצר
עלות בניית גדר מבטון
החל מ-649 ש"ח למ"ר
בניית חומת בטון מחיר לקובהחל מ-1450 ש"ח לקוב
עלות חומת לבנים בגינה
כמה עולה חומת בלוקים לחצר בגובה של עד 180 ס"מ
החל מ-449 ש"ח למ"ר

 

 

למה לבחור בקל-בטון למשימת בניית חומה מבטון?

עבודות הבטון שלנו נעשות בכל חלקי הארץ, כך שאם אתם מעוניינים לבנות גדר מבטון בדרום, במרכז או בצפון הארץ צוות המקצוענים שלנו יגיע עד אליכם בכל עת! אנו מקפידים על שירות אדיב לכלל לקוחותינו, מחירים נוחים לכל כיס ומקצועיות אשר באה לידי ביטוי בכל שלב ושלב של העבודה. להזמנת עבודה צרו קשר ונשמח לסייע. אגב, אנחנו מתמחים גם בניסור חומות בטון. למידע בנושא לחצו כאן.

 

לקריאה נוספת:

איך לבנות קיר בטון בבית