לא מבזבזים זמן – מנסרים בטון בצורן!

קל בטון הוא צוות ניסור בטון בצורן המציע קטלוג שירותים עשיר הכולל ניסורי בטון לשלל מטרות!

אנחנו משתמשים בציוד המתקדם ביותר ובטכניקות האיכותיות ביותר. ניסור בטון בצורן הוא עבודה המצריכה מיומנות, אמינות ומקצועיות, ועל כל אלו אנו מתחייבים בפניכם.

 

ניסור בטון בצורן במחירים ללא תחרות!

צלצלו: 055-9705135

 

ניסור בטון חברת קל-בטון \

 

למה ניסור יהלום בצורן הוא העדיף ביותר?

לא רחוקים כלל הימים בהם האלטרנטיבה היחידה לעבוד מול הבטון הקשה הייתה עבודה של חציבה עם קונגו. הטכנולוגיה מחדשת, הציוד מתקדם וכך גם טכניקות העבודה שמאמצים. אנחנו ב"קל בטון" מתעדכנים דרך קבע בחידושים ובפיתוחים על מנת להעניק לכם מקסימום תוצרים במינימום עבודה מצידנו וטירחה מצידכם. אז למה עבודות הניסור נחשבות לעדיפות ביותר?

אחרי שנבצע ניסור בטון בצורן בזול לא יהיה כל צורך בעבודה של תיקוני טיח, מאחר ועבודת הניסור היא מדויקת. אם פעם היה צורך בתיקונים שלאחר עבודה מאחר והיא הייתה לא אסתטית ורמות הגימור לא היו מושלמות, הלקוחות היו נדרשים לשלם על עבודה נוספת של איש מקצוע נוסף. כיום, אתם נהנים מכל התועלות דרך איש מקצוע אחד: דרכנו!

בנוסף, אם יש עוד דבר חשוב שתדעו הוא שלאורך עבודת ניסור יהלום אין כמויות אבק כמו שניתן לדמיין. איך זה קורה? לאורך כל העבודה מושפרצים מים שהינם חלק בלתי נפרד מעבודת הניסור שאנחנו מבצעים עבורכם. כך, הליך העבודה בסופו של דבר לא כולל כמויות של אבק ואתם יוצאים נשכרים מכך.

 

כמה עולה שירות של ניסור בטון בצורן?

המון פעמים אנשים דוחים את עבודות הניסור הנדרשות מאחר ולא מעטים אלו התופסים את העבודות כיקרות מאד. אנחנו לא יודעים מה אחרים מציעים, אלא מה אנחנו מציעים. דרכנו, מחיר ניסור בטון בצורן הוא מחיר נוח לכל כיס, כך שאין כל סיבה שתדחו את העבודה!

כמה עולה ניסור בטון בצורן? לפניכם טווחי מחירים מומלצים לעבודות בטון שונות בצורן. יש לשים לב כי המחיר הסופי ייקבע בהתאם לדרישות העבודה הספציפית.

 

* המחירים המופיעים בדף זה הם בגדר המלצה בלבד ואינם מחייבים

ניסור בטון ביישוב צורןמחיר מומלץ לשירות (בש"ח)
ניסור בטון מחיר למטר בהרצליההחל מ-149 ₪ למטר
ניסור יהלום בצורן כמה עולההחל מ-199 למטר
עלות ניסור קיר ביישוב צורןהחל מ-1,150 ₪
ניסור של רצפה בצורן מחיריםהחל מ-199 למטר
מחירי ניסור גגות בצורןהחל מ-199 למטר
ניסור עמודי בטון בצורן, עם אפשרות לניסור צינורות.החל מ-199 למטר
ניסור מדרגות בצורןהחל מ-449 ₪ למטר
ניסור דלת בצורן, כולל ניסור ליצירת דלת/פתחהחל מ-1,349 ₪
קידוח בטון 4 צול בצורןהחל מ-399 ₪
קדיחת חור בקיר למייבש בצורן, כולל גם למכונת כביסההחל מ-399 ₪
קדיחת חור למזגן בצורןהחל מ-399 ₪
שבירת קיר בצורן (בטון/בלוקים/גבס)החל מ-150 ₪

ניסור וקידוח בטון בצורן יכול לעלות לכם ביוקר ויכול גם שלא. במה אתם הייתם בוחרים?

 

למה לבחור בנו?

הזמן שלכם מתורגם לכסף וגם שירותים שונים המוצעים לכם עולים המון כסף. אנחנו מנגד מצאנו את השידוך המושלם: חוסכים לכם זמן וכך גם חוסכים לכם כסף, ובנוסף אנחנו מתמחרים מראש את השירותים שלנו במחירים הוגנים כך שאתם לא צריכים לקרוע את הכיס כדי להיות מרוצים!