כמה עולה ניסור בטון במודיעין? כשאתם בוחרים בקל בטון אתם לא בוחרים רק בצוות המקצועי ביותר, אלא גם בבעל מקצוע שיעניק לכם מחיר ניסור בטון במודיעין שיפתיע אתכם. עבודת ניסור שקטה ומהירה ללא לכלוך ובמחירים נוחים זמינה לכם דרכנו! צוות קל בטון מציע שירותי ניסור בטון בטכנולוגיית היהלום במודיעין והסביבה בפריסה רחבה, במקצועיות חסרת פשרות ובמחירים נוחים ושווים לכל כיס.

 

ניסור בטון במודיעין במחירים הזולים בישראל >>

✔️ עבודות קידוח וניסור בטון במודיעין וסביבתה, כולל מודיעין עילית ללקוחות פרטיים, חברות וקבלנים

✔️ צוות קל-בטון מורכב מבעלי מקצוע מנוסים מהשורה הראשונה בעלי עשרות שנות ניסיון בניסור וקידוח בטון

✔️ ביצוע כל עבודות הבטון במודיעין – ניסור יהלום, חיתוכים, קדיחות, פתחים לתשתיות ועוד

✔️ מנסרים בכל העיר – שכונות מורשת, הפרחים, הציפורים, בוכמן, הנביאים, מוריה וכד' >>

נשמע טוב? לפרטים – צרו קשר: 055-9705135

 

ניסור בטון במודיעין - קל בטון

 

עבודות ניסור במודיעין – על מה ולמה?

כמעט ואין עבודת בנייה או שיפוצים שלא תצריך בשלב מסוים לחתוך קירות בטון או לקדוח פתחים בקורות בטון. בעוד ישנם אלו שלא תופסים את זה שניתן לנסר בטון, ישנם אלו שלא מבינים מה הצורך בעבודה שכזו. התשובה לכך פשוטה: החיים דינאמים ובהתאם משתנים הצרכים שלכם – מה שהתאים לכם אתמול, לא בהכרח מתאים לכם גם כעת.

אם פעם הפתרון היחיד היה לעבור דירה או משרד רק בגלל שמבנה החלל כפי שהוא אינו מתאים לכם, כעת ניתן לעצב מחדש את החלל הודות לעבודה המתבצעת על ידי צוות ניסור בטון במודיעין.

אכן, הבטון הינו חומר חזק מאד שהרכבו כולל חול, מים, צמנט וחצץ. העובדה כי החומר חזק ומורכב לא אומרת כי לא ניתן לחדור אותו: עבודות הניסור המתבצעות דרכנו מעניקות מענה איכותי ומהיר למגוון מטרות: אנחנו מנסרים מעקות, יוצרים פתחים לדלתות, מכניסים עוד אור לחלל באמצעות ניסור פתחים לטובת חלונות, מנסרים קורות, שבילי בטון, רצפות ועוד.

 

כיצד מתבצע ניסור בטון במודיעין והסביבה?

ניסור יהלום במודיעין המתבצע דרכנו מתבצע אך ורק על ידי צוות מנוסה המכיר היטב את רזי העבודה. מעבר למטרה שלנו להעניק לכם עבודה איכותית, יש לנו מטרה נוספת והיא בטיחות בעבודה – גם עבורנו וגם עבור השוהים בחלל. הציוד בו אנחנו עושים שימוש הוא הציוד המתקדם ביותר של מיטב המותגים, מה שתורם גם לתוצרים הסופיים וגם לעבודה בטיחותית.

אנו בקל בטון משתמשים בטכנולוגיית היהלום, שהיא השיטה המתקדמת, הנפוצה והמקובלת ביותר כיום לניסור קורות בטון. שיטה זו כוללת שימוש במסור היהלום המשוכלל, שמורכב מלהבי פלדה משוננת שעליה מוטבעים רסיסי יהלומים זעירים. המסור מונע על ידי מנוע חשמלי עוצמתי. השילוב הייחודי בין פלדה, יהלום ותנועות סיבוביות מהירות הופך את מסור היהלום לכלי האידאלי ליצירת חתכים ופתחים בקורות בטון.

ההיגיון הפשוט בשימוש במסור יהלום לחיתוך בטון הוא כזה: כדי לחדור דרך החומר השני החזק בעולם – קרי הבטון – אך הגיוני להשתמש בחומר החזק ביותר בטבע – שהוא היהלום. ניסור בטון בטכנולוגיית היהלום במודיעין מאפשר לחתוך בכל סוגי הבטון בקווים ישרים, חלקים ואלגנטיים, תוך צמצום מפגעים סביבתיים כמו לכלוך, פסולת ואבק, ואף רעש.

ניסור בטון ביהלום נעשה תוך שימוש בזרם מים בלחץ גבוה, שנועד לשמור על תקינות המסור ובו בזמן להפחית את חלקיקי הבטון ורסיסי האבק שמתעופפים לכל עבר בשל החיתוך. ניסור יהלום נחשב גם לחלופה השקטה ביותר מבין הטכניקות לחיתוך בטון. וכמובן מעל הכל – יתרונות הניסור בטכנולוגיית היהלום טמונים ברמת הדיוק המרבית ובאיכות הגימור המקסימלית.

אז אם אתם זקוקים לניסור בטון בטכנולוגיית היהלום במודיעין והאזור – אל תהססו לפנות אלינו להתאמת השירות המיטבי.

 

מהו טווח המחירים לעבודות ניסור בטון במודיעין והסביבה?

ניסור וקידוח בטון במודיעין מתחיל בהסכם עבודה. השידוך האידיאלי עבורנו הוא בין שירותי אדיב ולבבי ובין מקצועיות בעבודה. אנחנו דבקים בשידוך זה בכל עבודה שאנחנו מבצעים, וכך גם עם עבודת הניסור שתתבצע אצלכם. תחילה, נגיע אל האזור בו תרצו לבצע את עבודת הניסור, זאת במטרה לאפיין את החלל ולהתאים לו את הפתרונות המתאימים ביותר.

כמו כן, במעמד זה נציע לכם מחיר תוך שנפרט את מהלך העבודה וכל העלויות הכרוכות בעבודה של ניסור בטון במודיעין בזול.

 

ניסור וקידוח בטון בעיר מודיעיןמחירים מומלצים לעבודה
ניסור/קידוח של קיר בטון במודיעיןהחל מ-169 ₪ למטר
ניסור יהלום בעיר מודיעין
באמצעות מסור יהלום אפשר לנסר כמעט כל דבר
החל מ-199 ₪ למטר
ניסור פתחים לחלונות, דלתות ועוד
ניסור פתחים בבטון
החל מ-199 ₪ למטר
קידוח בטון 2 צול, 3 צול, 4 צול, 5 צול, 6 צול, 7 צול, 8 צול, 10 צול במודיעין
קידוח בטון ע"י צוות המקצוענים שלנו
החל מ-170 ₪
פתיחת פתח בקיר למייבש / מכונת כביסההחל מ-340 ₪
פתח בקיר למזגןהחל מ-340 ₪

 

למה לבחור בנו?

הצוות שלנו בעל ניסיון עשיר – מה שאומר שהעבודה שתתבצע אצלכם תהיה עבודה מקצועית ומדויקת. המקצועיות שלנו באה לידי ביטוי בעמידה בזמנים – גם של תאריך התחלת העבודה וגם של סיום העבודה, מחירים זולים המבוססים על עלות העבודה בלבד וזמינות גבוהה לכם בכל שלב: משלב הצעת המחיר, דרך העבודה ועד לאחריה.

כך שבין אם מדובר בחיתוך וא קידוח בטון ליצירת פתיח לדלת או חלון, קידוח בטון להעברת צינורות תשתית או בניסור בטון ממ"ד במודיעין, אנחנו בקל בטון מוכנים ומזומנים לספק את השירות היעיל, המהיר והאדיב ביותר ואנשי המקצוע שלנו ישמחו לעמוד לשירותכם.