ניסור יהלום היא שיטה מתקדמת לניסור בטון אשר צברה פופולריות חסרת תקדים בענף ומשמשת כיום בלמעלה מ-95% מעבודות הניסור. בבסיס השיטה עומד השימוש במסור יהלום (דיסק) או כבל יהלום אשר מאפשרים חיתוך מדויק בהרבה מהשיטות אשר היו נהוגות לפני כן וחדירה יעילה לשכבות בטון בכל עובי.

בעוד שבעבר שיפוצים או שינויים בבטון דרשו שימוש בכלים כמו מסור בטון רגיל, קורנס, שהוא בעצם פטיש אימתני המרסק את הבטון, או שימוש בקונגו בכדי לקדוח בבטון ולאפשר שיפוץ לאחר שהתקשה, כיום ניסור יהלום היא השיטה הנפוצה, שכן היא מדויקת, יעילה ואלגנטית יותר.

אנו בקל בטון מבצעים ניסור יהלום וקידוח לכל סוג של צורך במחיר אטרקטיבי ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

 

ניסור יהלום בפריסה ארצית במחיר הכי זול בישראל!

✔️ ניסור בטון בכבל יהלום / מסור יהלום במחירים נוחים. מתן שירות בכל יישובי הארץ מדרום ועד צפון

✔️ הצוותים שלנו מספקים שירות מקצועי, בטוח ואחראי ומנסרים בטון מכל סוג, עובי או קוטר

✔️ שירותי ניסור יהלום בבטון תוך הקפדה על דיוק, בטיחות ושביעות רצון הלקוח

✔️ מעוניינים בהצעת מחיר לניסור יהלום או קידוח? צרו קשר >>

לפרטים והצעת מחיר התקשרו: 055-9705135

 

ניסור וקידוח בטון

 

 

ניסור יהלום – איך עובדת השיטה?

יש כאלה שטוענים שיהלומים הם החברים הכי טובים של האישה, אנחנו טוענים שהיהלומים הם החברים הטובים ביותר של עובדי ענף השיפוץ והבנייה בבטון. ניסור בטון ביהלום היא למעשה טכניקה המשלבת כוח מכני יחד עם החומר החזק ביותר בטבע, הלא הוא יהלום.

השיטה מאפשרת שיפוץ וביצוע עבודות בטון בדיוק מירבי ובמינימום סיכון בטיחותי. שיטת הניסור ביהלום מתאפשרת באמצעות שתי טכניקות עיקריות:

#1 ניסור בדיסק יהלום – מוכר גם  בשם: מסור יהלום. במסגרת שיטה זו משתמשים בדיסק ניסור עשוי מתכת חזקה אשר מונע בכוח חשמלי, הדיסק מאפשר חיתוך מדויק והוא יעיל במיוחד לפריצת חלון או דלת חדשים או לשיפוץ בתוך מבנה קיים.

הדיסק עצמו מצופה רסיסים של יהלום כתוש, רסיסי היהלום מעניקים למתכת שכבה נוספת ועמידה במיוחד אשר באמצעותה ניתן לחתוך בקלות יחסית בבטון עבה במיוחד.

לכן שיטה זו יעילה במיוחד גם בתחום התשתיות, שהרי ניסור צינורות בטון מתבצע גם בעזרת דיסק יהלום עצום בגודלו. דיסק הניסור מגיע במספר גדלים בכדי לאפשר מגוון רחב של עבודות ניסור.

ניסור במסור יהלום מבוצע לרוב עם הזרמה של מים במקביל, על מנת לקרר את הלהב מחד ולהפחית את כמויות האבק מאידך.

#2 ניסור בכבל יהלום – הטכניקה השנייה בתחום ניסור הבטון היא ניסור בטון בכבל יהלום. שיטה זו היא חדישה יותר ומורכבת יותר מאשר השימוש בדיסק יהלום. השימוש בכבל יהלום הוא נפוץ פחות ומשמש לרוב לעבודות מורכבות המצריכות ניסור מתוחכם, שקט ורגיש יותר.

הניסור עצמו מתבצע באמצעות כבל פלדה חזק אשר בתוכו משולבים חרוזי יהלום. בעת ביצוע ניסור יהלום הכבל נמתח ומסתובב במהירות גבוהה המאפשרת לחרוזי היהלום לנסר את הבטון ביעילות ובדיוק רב.

אל כבל היהלום מחוברת גלגלות מיוחדות שמופעלות על ידי מנוע חשמלי, זאת בניגוד לחיתוך יהלום עם דיסק אשר מבוסס על מסור מעוגל.

ניסור בטון באמצעות כבל יהלום יספק לכם תוצאות מדויקות ובזמן קצר יחסית תוך הקפדה יתרה על בטיחות באתר העבודה. כאמור, השימוש בכבל מומלץ יותר לעבודות מורכבות יותר אשר מצריכות ניסור בעובי רב או בגובה למשל.

 

ניסור יהלום - ניסור בטון עם מסור יהלום וכבל

ניסור בטון ביהלום עם מסור יהלום

 

מחיר ניסור בטון ביהלום – כמה זה עולה?

מחיר ניסור ביהלום (של מטר בטון) נע בדרך כלל בין 190 ש"ח ל-600 ש"ח. לחצו לצפייה במחירון מומלץ.

 

* המחירים הרשומים בדף זה הם מחירים מומלצים בלבד ואינם מחייבים

ניסור בטון ביהלום - מחיריםניסור ביהלום מחיר מומלץ (לא כולל מע"מ)
מחיר ניסור ביהלום למטר (קירות / דלתות / צינורות / בטון ממ"ד מזוין)החל מ-170 ₪ למ"ר
עלות ניסור יהלום בדרום (אילת עד אשדוד)החל מ-170 ₪ למ"ר
ניסור יהלום בשפלה מחירים (רחובות עד ראשל"צ)החל מ-170 ₪ למ"ר
כמה עולה ניסור יהלום במרכז אזור תל אביב גוש דןהחל מ-170 ₪ למ"ר
ניסור יהלום בשרון מחיריםהחל מ-170 ₪ למ"ר
ניסור יהלום בצפון הארץ (חדרה וצפונה)החל מ-170 ₪ למ"ר
חיתוך בטון במסור יהלוםהחל מ-170 ₪ למ"ר. הנחות לפרויקטים גדולים וללקוחות קבועים
ניסור יהלום וקידוחהחל מ-190 ₪ למ"ר. הנחות לכמות גדולה
ניסור בכבל יהלוםהחל מ-190 ₪ למ"ר. הנחות לפרויקטים גדולים וללקוחות קבועים

 

חיתוך בטון ביהלום

 

למה כדאי לעשות זאת עם גורם מקצועי

ניסור בטון ביהלום, בין אם בדיסק ובין אם בכבל, מקובל ונחשב יחסית נפוץ. אולם חשוב להקפיד על שימוש בשירותיה של חברה מקצועית בעלת הכלים והידע הדרוש להפעלת מכשירים אלו.

הניסור עצמו הוא פעולה הדורשת הכנות בשטח וכלים ייעודיים מתוחזקים היטב אשר מתופעלים על ידי מי שהוכשר והוסמך לכך. בכדי לקבל תוצאות ברמת גימור גבוהה ובזמן קצר, תוך הקפדה על בטיחות אל תתפשרו על חברה או בעלי מקצוע חובבנים.

אנו בצוות קל-בטון מתמחים בביצוע שלל עבודות בטון ביניהן ניסור בטון בדיסק או בכבל יהלום. אנו מבצעים עבודות ניסור יהלום איכותיות, מקצועיות, יעילות ובמחיר נוח.

 

ניסור יהלום – קטעי וידאו של הצוות מבצע ניסור בטון עם מסור יהלום


 

חיתוך יהלום עם דיסק לעומת ניסור בכבל יהלום – הבדלים עיקריים:

#1 מיקום הציוד: בעת שימוש במסור יהלום (דיסק) הניסור מתבצע במגע ישיר בין המסור לאזור החיתוך המבוקש, לעומת עבודת ניסור עם כבל בה הכבל נצמד ומתחבר למקום החיתוך המבוקש ולאחר מכן יסובב במהירות.

#2 מקרים מיוחדים: במקרים מיוחדים ומורכבים יותר שדורשים חיתוך של קיר עבה במיוחד או עבודה שקטה יותר נעדיף להשתמש בכבל יהלום, שכן לגודל של דיסק יש הגבלה מסוימת ומעל לקוטר מסוים השימוש בו הופך מאתגר יותר. לרוב, בעובי בטון של מעל 50 ס"מ כדאי להשתמש בכל יהלום.

כמו כן, בניגוד לדיסק יהלום שעושה לא מעט רעש, העבודה עם כבל שקטה משמעותית וניתנת לביצוע גם בשעות הערב והלילה למשל, מבלי להפריע לסביבה.

נשתמש בכבל יהלום גם במקרים בהם עולה צורך לחתוך מבנים בעלי צורה מיוחדת (שאינם קירות ישרים), כמו למשל ארובות מעוגלות, גשרים שונים או עמוד אליפטי.

גם במקרים בהם נדרש ניסור מתחת למים יבוצע שימוש בכבל ולא במסור.

#3 רמת הדיוק: מסורי יהלום נחשבים למדויקים מאד. מעט פחות מדויקים מכבל יהלום.

 

ניסור יהלום מחיר אטרקטיבי

ניסור יהלום במחיר אטרקטיבי

 

תשובות לשאלות נפוצות על ניסור בטון ביהלום

מה אפשר לנסר באמצעות דיסק או כבל יהלום?

בקצרה: כמעט הכל. ניסור יהלום, בשל היותו מדויק מאד, משמש לעבודות של פתיחת פתחים בקירות בטון, יצירת חלון או דלת בקיר, ניסור של תקרה, גג, רצפה או משטח מכל סוג, בטון מזוין ועוד.

האם ניסור בטון ביהלום מסוכן?

כאמור, שיטה זו היא הנפוצה ביותר היום בישראל ומבוצעת מדי יום בכל רחבי הארץ. עם זאת, יש לוודא כי העבודה מתבצעת על ידי חברה מנוסה ומקצועית אשר מקפידה על נהלי בטיחות נדרשים ונמנעת מלקיחת סיכונים מיותרים.

האם מסור יהלום חודר כל סוג של בטון?

מסורי יהלום עשויים מסגסוגת מיוחדת שעליה ציפוי אבקת יהלום. יש מגוון רחב של מסורי יהלום, חלקם ניידים וידניים ואחרים פועלים באמצעות מסילה ומאפשרים הפעלה מרחוק, אך ניתן לומר בבטחה כי הם מסוגלים לחדור כל סוג של בטון (כן, גם קירות עבים, קירות ממ"ד מזוינים ועוד).

ניסור עמוד בטון

בתמונה: ניסור עמוד בטון ביהלום

בין שירותי בתחום ניסור הבטון ביהלום:

חיתוך בטון ביהלום

חיתוך בטון ביהלום