אנו בקל בטון מתמחים במתן שירות של ניסור בטון בבת ים. בעזרת ציוד מתקדם ואנשי מקצוע מובילים, אנחנו מצליחים להתמודד גם אל מול החומר הקשה והשכיח ביותר בענף הבניה, הבטון. כל עבודה של ניסור בה תהיו מעוניינים, אנחנו נוכל לבצע. אז מה ניתן לעשות באמצעות עבודת ניסור בטון וגם כמה עולה ניסור בטון בבת ים? התשובות כאן לפניכם.

 

ניסור וקידוח בטון בבת ים במחירים מעולים! 

✔️ גרים בבת ים וצריכים לנסר או לקדוח בבטון? הגעתם למקום הנכון!

✔️ הגעה לכל כתובת בבת ים והסביבה לביצוע מגוון רחב של עבודות בטון

✔️ כל שירותי הבטון בבת ים והסביבה – פתיחת פתח לחלון בקיר בטון, ניסור מסתור כביסה, בניית קיר בלוקים ועוד

 ניסור בטון בכל שכונות העיר בת ים: עמידר, רמת הנשיא, פארק הים, דרום, מרכז וצפון העיר >>

לקבלת הצעת מחיר – צרו קשר: 055-9705135

 

ניסור וקידוח בטון

 

מהו בכלל ניסור בטון?

חיתוך בטון או ניסור בטון היא סוג עבודה מעולמות הבנייה והשיפוצים. למעשה, כמעט ואין פרויקט בנייה או שיפוצים שלא ידרוש לנסר ולחתוך בטון בשלב זה או אחר. מדובר בסוג עבודה במהלכה מפרידים קורות בטון עבור לצרכים תכנוניים-הנדסיים או לצרכים עיצוביים-אדריכליים. איך זה מתבצע? ובכן, ראשית כל חשוב להבין באילו כלים משתמשים לצורך ניסור בבטון. ברוב המכריע של המקרים, עבודות ניסור בטון בימינו יבוצעו באמצעות מה שמכונה "טכנולוגיית היהלום".

 

ניסור וחיתוך ביהלום בבת ים במה מדובר?

אם בעבר היו חותכים בטון באמצעים גסים כמו פטישים כבדים, כיום למרבה המזל טכנולוגיית היהלום מספקת מענה אלגנטי ויעיל הרבה יותר. ניסור יהלום בבטון משמעו שימוש במסורים מיוחדים בעלי להבים חדים ומשוננים, שעליהם מוטבעים שביבי יהלומים.

למה יהלומים? ובכן, אם הבטון הוא החומר השני החזק ביותר שקיים, יהלום הוא החומר היחיד שעוקף אותו בחוזק, בנוקשות ובעמידות. מסור היהלום מאפשר לחתוך דרך שכבות בטון מכל סוג ועובי שהוא, כולל בטון המכיל פלדה וברזלים (מה שמכונה "בטון מזוין"). היתרונות במסור יהלום לחיתוך בטון הוא ברמת הדיוק ואיכות הגימור הגבוהה והפחתת מפגעי לכלוך ורעש לסביבה. ניסור ביהלום הוא הטכנולוגיה האידאלית לכל סוגי עבודות הבטון.

צריכים עבודת ניסור וקידוח בטון בעיר בת ים והסביבה? הגעתם למקום הנכון. אנחנו בקל בטון מעסיקים אנשי צוות מקצועיים מהימנים ועתירי ניסיון שמוכנים ומזומנים לתת שירותי ניסור בטון בבת ים בכל חלקי העיר וביישובי הסביבה.

 

כששניים הופכים לאחד – הפלא שבעבודת הניסור

כן, היו ימים והם לא רחוקים כלל, בהם אנשים היו עוברים לדירות חדשות רק מאחר והבית הנוכחי כבר לא משרת אותם כפי שהם היו מצפים. כיום, הודות לעבודה המתבצעת על ידי חברת ניסור בטון בבת ים, ניתן להשמיש ולהפוך את הבית שלכם לכזה המשרת אתכם על הצד הטוב ביותר. איך זה עובד? הדוגמא הטובה ביותר היא הפיכת שני חדרים לחדר אחד בבית הקיים שלכם! לשם כך ישנו צורך בביצוע עבודות בטון שונות כגון שבירת קיר או לחלופין בניית קיר בטון או לחלופין קיר בלוקים. כמובן שגם באלה גם אנחנו נדע לבצע במקצועיות, יסודיות ולא פחות חשוב, בעבודה נקייה ובטוחה.

הילדים עזבו את הקן וכעת אתם רוצים להפוך את שני חדרי הילדים לחדר עבודה גדול או לחדר אירוח מפנק ומרווח? ניתן לעשות זאת עם עבודה מקצועית של ניסור הבטון! הודות לעבודה של ניסור יהלום בבת ים, ניתן להיפטר מהעמודים התומכים והקירות המפרידים. כיום, יותר מתמיד, הבטון מתאים את עצמו אליכם ואינכם צריכים להתאים את הצרכים שלכם למבנה קיים.

 

מחיר ניסור בטון בבת ים – כמה זה אמור לעלות?

כמה יעלה לכם ליצור פתח לחלון, לדלת או לנסר את המדרגות? המחירים המומלצים ממש כאן לפניכם. אנחנו מאמינים כי שירות טוב הוא שירות הוגן כלפי הלקוחות, וחלק מהחוויה שלכם בתור לקוחות הוא לשלם מחירים הוגנים ולא להרגיש כי אתם משלמים ביוקר. לכן, אנחנו מציעים לכם ניסור בטון בבת ים בזול עבור מגוון השירותים שאנחנו מציעים.

עלות עבודה של ניסור בטון משתנה לפי סוג האובייקט הספציפי שצריך לנסר (קיר, גג, דלת, חלון, מרפסת שירות, קורה, חור למזגן וכדומה) – לפניכם מחירים מומלצים לכל סוג של עבודה.

 

* המחירים מומלצים בלבד ואינם מחייבים

מחירון מומלץ לעבודות ניסור בטון בבת יםמחירים מומלצים לפי סוג עבודה
מחיר מומלץ של ניסור בטון למטר בבת יםהחל מ-150 ₪
ניסור יהלום בבת ים - עלות מומלצת למטרהחל מ-190 ₪ למטר
ניסור קיר בעיר בת ים (עשוי בטון, או קיר בלוקים)החל מ-1,100 ₪ (תלוי בגודל הקיר)
קידוח בטון 4 צול בבת ים (4 צול ומעלה)מחיר מומלץ: החל מ-399 ₪
פתיחת חור למייבש / מכונת כביסה בבת יםמחיר מומלץ: החל מ-399 ₪
קדיחת חור למזגן / קמין בבת יםמחיר מומלץ: החל מ-399 ₪
שבירה של קיר בבת ים (בטון / קיר בלוקים / קיר גבס)מחיר מומלץ: החל מ-180 ₪

 

למה קל בטון?

עבודה של ניסור וקידוח בטון בבת ים היא עבודה המצריכה ידע רב ועבודה בטוחה ואחראית. אחרי הכל, מדובר פה במבנים שבהם חיים ועובדים אנשים. לא כל אחד יודע איך לעבוד עם מסור היהלום, לבצע עבודות של ביקוע בטון או באופן כללי – איך להתעסק עם חומר כה חזק כמו בטון.

לכן, חשוב להשתמש באנשי מקצוע שיודעים מה הם עושים – ובדיוק פה אנחנו נכנסים לתמונה. כל העבודות שאנחנו מבצעים, ללא יוצא מן הכלל, מגובות בתקני הבטיחות המחמירים, בציוד מתקדם ובטיחותי ובאנשי מקצוע שאינם מתפשרים על שביעות הרצון שלכם ורמות גימור גבוהות.

הצוות שלנו זמין ונגיש ומסוגל להגיע לכל פינה, רחוב, שכונה ואזור כדי לבצע ניסור קיר בטון בבת ים והסביבה.