ניסור בטון באבן יהודה יכול לקחת בקלות את השיפוץ שלכם כמה צעדים קדימה. ניסור בטון מאפשר לכם לבצע שיפוץ ואף עבודות מורכבות בבטון (כמו: פתיחת חלון בקיר ממ"ד, למשל) עם הרבה פחות בלאגן והרבה יותר דיוק.

אנחנו בקל בטון מתמחים בביצוע עבודות ניסור וקידוח בטון באבן יהודה ובכל רחבי הארץ. שיטת הניסור מאפשרת לנו לבצע את עבודות השיפוץ בזמן קצר ובדיוק רב יותר מאשר שבירה של קיר.

 

ניסור בטון באבן יהודה במחיר מיוחד לחודש הקרוב!

✔️ ניסור בטון לפתיחת פתח לדלת או חלון באור יהודה, ניסור רצפה או גג בעיר

✔️ מחירים נוחים על כל סוגי השירותים שלנו באור יהודה והסביבה הקרובה

התקשרו: 055-9705135

 

חברת ניסור בטון

 

ניסור בטון באבן יהודה לכל מטרה

הסרת עמוד בטון, פתיחת דלת בקיר בטון או אולי בכלל חור למזגן באבן יהודה? ובכן, לנו זה לא ממש משנה. אנחנו מבצעים מגוון רחב של עבודות ניסור בטון, וביניהן גם ניסור יהלום באבן יהודה, לביצוע עבודות מאתגרות יותר המצריכות התמודדות עם בטון מזוין, כמו בקירות חדרי המיגון למשל.

ניסור בטון יכול לשמש אולי לכל מטרה, אך הוא ממש לא יכול להתבצע על ידי כל אחד. כאשר אם מחפשים חברת ניסור בטון באבן יהודה, חשוב להקפיד על בחירת חברה מקצועית ומנוסה, ממש כמונו. ניסור בטון אולי נשמע כמו עבודה גסה או מגושמת, כמו שאר עבודות השיפוצים, אולם זוהי למעשה עבודה המצריכה דיוק ורגישות קפדניים.

בתוך קירות הבטון שלכם מסתתרות תשתיות הבית (חשמל, מים ואף עמידות הבית עצמו כאשר מדובר בקירות תומכים, למשל), לכן חשיבות המקצועיות בנושא זה היא קריטית בכדי להימנע מסיכון מיותר של הבית, המפעל או המשרד שלכם.

 

מחירים לכל כיס

זה לא סוד שעבודות שיפוץ עולות לא מעט כסף, אולם מחיר ניסור בטון באבן יהודה ממש לא חייב להרקיע שחקים. רוצים לדעת כמה יעלה לכם לנסר קיר או לפתוח חור למזגן? אין בעיה!

פנו אלינו ותקבלו הצעת מחיר מפורטת לכל עבודת ניסור בטון אשר תרצו לבצע.

העבודות שלנו מתומחרות בהתאם לאורך העבודה, סוג הכלים בהם הצוות שלנו צריך להשתמש וכדומה. אז בכדי לגלות אם ניסור בטון באבן יהודה בזול הוא אפשרי (ספוילר: הוא לא תלוש מן המציאות), פנו אלינו בהקדם ואנחנו ומסור היהלום כבר בדרך אליכם.

 

עבודות ניסור וקידוח בטון באבן יהודהמחירים מומלצים לניסור / קידוח
ניסור קירות בטון באבן יהודה
צריכים לנסר קיר? אנחנו כאן בשבילכם!
החל מ-159 שקלים למטר
ניסור יהלום באבן יהודה
מחירי מבצע מיוחדים לחודש הקרוב!
החל מ-199 שקלים למטר
פתיחת פתח לדלת או לחלון באבן יהודה
רוצים לפתוח חלון או דלת חדשים בבית או בדירה? צרו קשר.
החל מ-199 שקלים למ"ר
קידוח בטון 4 צול, 6 צול, 8 צול, 10 צול
ואף יותר מכך לפי הצורך
החל מ-180 שקלים
פתיחת פתח למייבש, קמין או למכונת כביסה באבן יהודה
קניתם מכונת כביסה או מייבש חדש? נשמח להכין עבורו מקום.
החל מ-330 שקלים
פתיחת פתח למזגן באבן יהודה
אנו מתמחים בפתיחת קירות להצבת מזגן
החל מ-330 שקלים